در مجمع سالیانه ووشو مطرح شد؛ معاون سازمان تربیت بدنی: عملکرد ووشو نزد سازمان عالی است

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مجمع سالیانه فدراسیون ووشو عصر امروز با حضور معاون سازمان تربیت بدنی، مسئولان هیأت ووشو استان ها، نماینده نیروهای مسلح، بسیج، وزارت آموزش و پرورش و خبرنگاران رسانه های گروهی در سالن جلسات دفتر امور مشترک فدراسیون ها و به ریاست مهندس محمدهادی حسام معاون سازمان تربیت بدنی و رییس مرکز توسعه همگانی و تفریحی، دکتر مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو و بهمن نیکخو مشاور رییس سازمان تربیت بدنی برگزار گردید.

 

مهندس حسام در ابتدای این جلسه با اشاره به عملکرد قابل تقدیر فدراسیون ووشو در سال گذشته، اظهار داشت: عملکرد ووشو نزد سازمان تربیت بدنی عالی است. وی افزود: عملکرد فدراسیون ووشو در طی سال گذشته کمترین نواسان ممکن را داشته است و می توان گفت جزو بهترین فدراسیون ها است. رییس مجمع عمومی فدراسیون ووشو در ادامه با اشاره به روش جدید سازمان تربیت بدنی برای نظارت بر عملکرد فدراسیون ها تاکید کرد: با توجه به فعالیت های گسترده ای که در سازمان تربیت بدنی صورت پذیرفته است، از این پس جدا از گزارش بازرسان ویژه در فدراسیون ها هر فدراسیون با توجه به جدول مدونی که طراحی شده است که فدراسیون ها را مورد ارزشیابی قرار دهد، البته در این مورد سخت گیری های شدیدی برای امتیازدهی به فدراسیون ها وجود دارد.
مهندس حسام در پایان تأکید کرد: دلیل این کار ارزیابی دقیق تر از فدراسیون هاست تا با مشخص شدن نقاط ضعف، مسئولان در هر فدراسیون هرچه سریعتر در جهت رفع نواقص برآیند. در ادامه جلسه دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ضمن خیر مقدم به حضار به ارائه گزارش عملکرد این فدراسیون در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: به جرأت می توان ادعا کرد رکوردهایی که در ووشو به دست آورده ایم، در ایران بی سابقه است. وی در ادامه با اشاره به مسابقاتی که تیم ملی ووشو کشورمان در رده های مختلف در سال 87 در آن ها شرکت کرده بود، خاطرنشان ساخت: تیم ملی ووشو در سال گذشته در چهار رویداد مهم و رسمی شرکت کرد که در همه آن ها به موفقیت های بی نظیری دست پیدا کرد که اوج آن ها در رقابت هاب جهانی جوانان در اندونزی حاصل شد. عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی و آسیایی ووشو، با اشاره به نقش اساسی بانوان در کسب مقام های بین المللی برای تیم ملی، تأکید کرد: بانوان ما در سال گذشته در اکثرمسابقات به مدال های رنگی دست یافتند و به بهبود جایگاه ما در این مسابقات کمک شایانی کردند. وی همچنین در مورد دیگر فعالیت های این فدراسیون در سال 87 گفت: برگزاری دوره های داوری و مربیگری، برگزاری لیگ کشوری، المپیاد ایرانیان، اولین دوره مسابقات غرب آسیا، راه اندازی انجمن ووشو در وزارت آموزش عالی، آموزش و پرورش و بسیج ورزش کشور و نیز آغاز عملیات ساخت خانه ووشو از دیگر فعالیت های این فدراسیون در سال گذشته بوده است. در ادامه جلسه بهمن نیکخو مشاور رییس سازمان تربیت بدنی نیز در مورد توفیقات فدراسیون ووشو راهکارهای مناسبی برای ایده آل شدن وضعیت موجود ارائه نمود. در پایان این جلسه تقویم ورزشی سال 88 فدراسیون ووشو و نیز آیین نامه کمیته داوران و مربیان با اکثریت آرا به تصویب رسید.

۱۴ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.