علیپور:مسابقات کشتی با کمربند جوانان جهان و آسیا در تقویم فیلا ثبت شد

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: در کنگره جهانی "کشتی های با کمربند" فیلا که در استانبول برگزار شد، مقامات فدراسیون بین المللی کشتی ضمن قدردانی از ایران بمنظور تلاش برای برگزاری مسابقات کشتی با کمربند جوانان جهان و آسیا در مشهد، آنرا به عنوان کسب ورودیه بازیهای جهانی دانشجویان ( یونیورسیاد) منظور نمودند.


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فدراسیون انجمنهای ورزشی، "محمد علیپور" اضافه کرد: مسابقات یاد شده که قرار است مهرماه آتی در مشهد برگزار شود، مورد تایید فیلا قرار گرفت و فدراسیون بین المللی کشتی آنرا در تقویم جهانی خود ثبت کرد.

وی در ادامه گفت: در کنگره استانبول، مسئولان فیلا از رایزنی و تلاش فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن کشتی با کمربند آلیش در برگزاری مسابقات کشتی با کمربند جوانان جهان و آسیا در مشهد، قدردانی کردند و مقرر شد بیش از 40 کشور در این رقابتهای معتبر حضور یابند.

علیپور با اشاره به ملاقات با "الکساندر مدوید" چهره نامدار کشتی روسیه گفت: از وی رسما دعوت بعمل آوریم تا در جریان مسابقات کشتی با کمربند جوانان جهان و آسیا به مشهد بیاید که ایشان به این دعوت پاسخ مثبت داد.

لازم بذکر است محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در این کنگره به ایراد سخنرانی پرداخت و وضعیت کشتی های سنتی کشورمان را برای حاضران و همچنین مقامات فیلا از جمله "رافی مارتینی" رییس فدراسیون بین المللی کشتی و "گینتاتاوس ویلیتا" رییس فدراسیون بین المللی کشتی با کمربند آلیش، ارایه داد.

در کنگره استانبول همچنین "افشین داوری" مدیرکل تربیت بدنی استان خراسان رضوی، گزارشی از میزبانی مشهد ارایه داد و در خصوص کشتی چوخه، سخنرانی کرد.
 
۲۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.