کشتی آزاد قهرمانی جهان – ترکیه؛ معصومی، گودرزی و تقوی حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی سه وزن دوم و پایانی رقابتهای کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک 2012 لندن شب گذشته در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، قرعه معصومی، گودرزی و تقوی بشرح زیر است:
در وزن 120 کیلوگرم فردین معصومی در دور اول با مودزمانشویلی از گرجستان روبرو می شود و در صورت پیروزی با برنده دیدار کشتی گیران ژاپن و هند مسابقه می دهد. فاتح چاکر اوغلو از ترکیه، الکساندر شیماروف از بلاروس، آرتور تایمازوف از ازبکستان، مرید موتالیموف از قزاقستان و تراول دلاگنف از آمریکا در گروه معصومی قرار دارند. در این وزن 31 کشتی گیر وزن کشی کردند.
دروزن 74 کیلوگرم که 45 کشتی گیر وزن کشی کردند صادق گودرزی ابتدا با میدانا از گینه بیسائو روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران مولداوی و کلمبیا مسابقه می دهد.  شاپیف از قزاقستان، گابور هاتوش از مجارستان، باتوهان دمیرچین از ترکیه و گایداروف از بلاروس در گروه گودرزی قرار دارند. دنیس چارگوش روس در گروه بالا مسابقه می دهد.
در وزن 66 کیلوگرم  که 46 کشتی گیر وزن کشی کردند مهدی تقوی در دور نخست به مصاف میتروف از مقدونیه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران قرقیزستان و آفریقای مرکزی روبرو می شود. آدام باتیروف روس، رمضان شاهین ترکیه ای، هایسلان گارسیای کانادایی، استادنیک اوکراینی و سوشیل کومار هندی در گروه تقوی قرار دارند.
رقابت های اوزان 66، 74 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز در سالن سینان اردم شهر استانبول ترکیه آغاز می شود.

۲۷ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.