کشتی آزاد قهرمانی جهان – ترکیه؛آقاجانی، گودرزی و یزدانی حریفان خود را شناختند

کشتی آزاد قهرمانی جهان – ترکیه؛آقاجانی، گودرزی و یزدانی حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی سه وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک جمعه شب در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و نمایندگان اوزان 60، 84 و 96 کیلوگرم کشورمان حریفان خود را شناختند تا از عصر فردا بروی تشک مبارزه بروند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، قرعه نمایندگان کشورمان در این رقابتها بشرح زیر است:
* مصطفی آقاجانی در وزن 60 کیلوگرم که 47 کشتی گیر وزن کشی کردند، در دور نخست به مصاف یوگشوار دات از هند می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران پرو و قزاقستان مبارزه می کند.کشتی گیران ترکیه، سلیم خان حسین اف از آذربایجان، کره جنوبی، بلاروس و قزقیزستان از نفرات سرشناس گروه آقاجانی هستند.

* در وزن 84 کیلوگرم علیرضا گودرزی در دور نخست به مصاف جوز دیاز از ونزوئلا می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران آلمان و تونس مسابقه می دهد. در گروه گودرزی شریف شریف از آذربایجان، کایل ساندرسون از آمریکا، گانف از بلغارستان، ساریتوف از روسیه، سوخیف از ازبکستان و یوسف عبدالسلام اف از تاجیکستان از نفرات سرشناس هستند. در این وزن 46 کشتی گیر وزن کشی کردند.

* در وزن 96 کیلوگرم که 41 کشتی گیر وزن کشی کردند، رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با گوانزالز از اسپانیا مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دیدار کشتی گیران کره جنوبی و مجارستان روبرو می شود. ختاگ گازیموف از آذربایجان، روسلان شیخ اف از بلاروس و قربان قربان اف از ازبکستان سرشناس ترین نفرات در گروه یزدانی هستند.

در روز نخست حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و مسابقات سه وزن پایانی روز یکشنبه برگزار می شود.

۲۶ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.