پیش بسوی المپیک لندن(99)؛مربی تیم ملی روئینگ مردان:مهمترین هدفمان کسب سهمیه المپیک است

پیش بسوی المپیک لندن(99)؛مربی تیم ملی روئینگ مردان:مهمترین هدفمان کسب سهمیه المپیک است
مربی تیم ملی روئینگ مردان کشورمان گفت: تا مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا 7 ماه فرصت داریم و امیدواریم با ایجاد بستر مناسب تمرینی قایقرانان را برای حضور مقتدر در این رقابت ها آماده کنیم.

افشین فرزام ادامه داد: مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد. وی تمرینات فصل زمستان را برای موفقیت در این رقابت های بسیار موثر دانست و افزود: مهمترین مسئله تمرینات مطلوب در فصل زمستان است. با سرد شدن هوا فضای تمرینی محدودی در اختیار داریم و برای کسب آمادگی بیشتر نیاز به مکان تمرین مناسب با شرایط مطلوب برای قایقرانان هستیم.

فرزام در خصوص حضور تیم ملی روئینگ در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: حضور در مسابقات قهرمانی جهان تجربه ای بسیار ارزشمند برای روئینگ سواران کشورمان در پی داشت. به طور کلی با توجه به اینکه چند سالی بیشتر از حضور رشته روئینگ در کشور ما نمی گذرد ما در مسابقات قهرمانی جهان انتظار کسب سهمیه المپیک را نداشتیم.

وی افزود: به هر حال بعضی کشورهای حاضر در مسابقات سابقه ای بیش از 100 سال در روئینگ دارند و ما برای رقابت با آنها نیاز به زمان بیشتری داریم.
 اما در بین کشورهای آسیایی نتیجه نسبتا خوبی گرفتیم که امیدواریم در رقابت های انتخابی المپیک قاره ای موفق به کسب سهمیه شویم.

وی بیان کرد: در حال حاضر مهمترین هدفمان حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا است. این مسابقات مهرماه در کشور کره جنوبی برگزار می شود.
مربی تیم ملی روئینگ ادامه داد: این مسابقات در بخش مردان در 8 ماده برگزار خواهد شد که ما در تمام مواد قایقرانان آماده برای حضور در مسابقات را داریم.

وی از برگزاری تست میزان آمادگی قبل از مسابقات خبر داد و اظهار داشت: قبل از اعزام به مسابقات، تست میزان آمادگی قایقرانان را 26 شهریور ماه انجام خواهیم داد و نفراتی که دارای رکورد مناسب برای ورود به این رقابت ها هستند به کره اعزام خواهند شد.

فرزام حضور شخرت گانیو مربی ازبکستانی تیم ملی را در روند پیشرفت این تیم موثر دانست و خاطرنشان کرد: حضور شخرت گانیو در نوع تمرینات تیم بسیار موثر بوده است. وی از نظر تکنیکی دارای ویژگی های منحصر به فردی است و در نهایت باید دید که تمرینات وی چه میزان در کاهش تایم قایقرانان موثر خواهد بود.
۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.