آسیب دیدگی مانع اعزام رودکی به مسابقات ورلدکاپ ازبکستان و قزاقستان شد

آسیب دیدگی مانع اعزام رودکی  به مسابقات ورلدکاپ ازبکستان و قزاقستان شد
تیم ملی جودوی کشورمان درحالی بامداد جمعه برای حضور در مسابقات ورلدکاپ ازبسکتان راهی تاشکند می‌شود که محمدرضا رودکی را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، جودوکار سنگین وزن کشورمان که در مسابقات جهانی فرانسه از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شده بود هنوز بهبود کامل نیافته است، لذا با تشخیص تیم پزشکی و کادرفنی به مسابقات ورلدکاپ ازبکستان اعزام نخواهد شد. رودکی همچنین در مسابقات ورلدکاپ قزاقستان که یک هفته بعد از مسابقات ازبکستان برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد. وی به تمرینات خود زیر نظر پزشک و کادرفنی ادامه خواهد داد تا حدود 40 روز دیگر عازم مسابقات آذربایجان و امارات شود. امتیاز مسابقات فوق برای کسب سهمیه المپیک لحاظ می‌شود. اما تیم ملی جودوی کشورمان با چند تغییر در مسابقات ازبکستان و قزاقستان شرکت خواهد کرد.

 این تیم که قرار بود با 10 جودوکار در مسابقات ازبکستان شرکت کند پس از بررسی کادر فنی تعداد نفرات اعزامی به 7 نفر کاهش یافت.  براین اساس و با تصمیم کادر فنی قاسم نوری‌زاده (60- کیلوگرم)، محسن غفار (66- کیلوگرم)، علی معلومات و ذکریا مرادی(73- کیلوگرم)، امیر قاسمی‌نژاد و علی کریمیان (81- کیلوگرم) و جواد محجوب (100- کیلوگرم) ترکیب تیم اعزامی به تاشکند را تشکیل می‌دهند.  جیرو سرمربی ایتالیایی تیم ملی جودوی ایران به همراه رضا چاه خندق هدایت این تیم را برعهده خواهند داشت. بعد از اتمام این مسابقات اعضای تیم ملی جودوی کشورمان در اردوی مشترک حضور خواهند یافت اما با تصمیم کادرفنی علی معلومات، امیر قاسمی‌نژاد و جواد محجوب به همراه محمد جوانی و حجت رهنما در مسابقات ورلدکاپ قزاقستان شرکت خواهند کرد. محمد جوانی جودوکار وزن منهای 60 کیلوگرم کشورمان و حجت رهنما جودوکار وزن منهای 90 کیلوگرم کشورمان به همراه محمدرضا حاجی یوسف زاده مدیر تیم‌های ملی هفته آینده از تهران عازم قزاقستان می شوند تا به ترکیب تیم ملی در آلماتی ملحق شوند.

مسابقات ورلدکاپ جودوی ازبکستان 26 و27 شهریورماه در تاشکند برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک محاسبه خواهد شد. یک هفته بعد از این مسابقات، رقابت‌های ورلدکاپ قزاقستان در آلماتی برگزار می‌شود.

۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.