در صورت کسب نتایج مطلوب در رکوردگیری پیش از رقابت ها؛روئینگ سواران کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد

در صورت کسب نتایج مطلوب در رکوردگیری پیش از رقابت ها؛روئینگ سواران کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد
روئینگ سواران تیم ملی کشورمان در صورت کسب رکورد لازم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مسابقات قهرمانی آسیا در رشته روئینگ 20 تا 25 مهرماه در شهر هاوچیون کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان نیز شامل 59 قایقران به این مسابقات اعزام خواهد شد.

این مسابقات در بخش بانوان و آقایان و در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود. در رقابت های قهرمانی آسیا در بخش بانوان بزرگسالان مواد یکنفره سنگین وزن و سبک وزن جفت پارو، دونفره سنگین وزن و سبک وزن جفت پارو و دونفره سنگین وزن تک پارو و چهار نفره سنگین وزن جفت پارو، در بخش مردان بزرگسالان مواد یکنفره سبک وزن و سنگین وزن جفت پارو، دونفره سبک وزن و سنگین وزن جفت پارو و دونفره سنگین وزن تک پارو، چهارنفره سنگین وزن جفت پارو، چهارنفره سبک وزن تک پارو و هشت نفره سنگین وزن، در بخش جوانان بانوان مواد یکنفره، دونفره و چهار نفره جفت پارو و دونفره تک پارو و در بخش مردان جوانان یکنفره، دونفره و چهارنفره جفت پارو و دونفره و چهارنفره تک پارو انجام خواهد شد.

تیم ملی روئینگ کشورمان بر اساس مصوبه هیات رئیسه نفراتی را به مسابقات برون مرزی اعزام خواهد کرد که در تست قبل از مسابقات رکورد ورودی لازم به مسابقات را کسب کنند. به همین منظور از میان قایقرانان تیم ملی نفراتی که در رکوردگیری هفته آینده نتایج مطلوبی را کسب کنند به این مسابقات اعزام خواهند شد.
۲۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۵:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.