افشارزاده در بازدید از تمرین تیم ملی والیبال:ولاسکو می تواند والیبال ایران را المپیکی کند

افشارزاده در بازدید از تمرین تیم ملی والیبال:ولاسکو می تواند والیبال ایران را المپیکی کند
بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور در تمرینات تیم ملی والیبال از نزدیک با بازیکنان و مربیان صحبت کرد.

عصر روز گذشته بهرام افشار زاده دبیر کل  کمیته ضمن حضور در اردوی تیم ملی والیبال از نزدیک با بازیکنان و مربیان تیم که خود را برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک آماده می کنند به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال، افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی به تماشای تمرینات والیبالیستها پرداخت  که در سالن محمدرضا داورزنی، رییس و سعید درخشنده نایب رییس فدراسیون نیز از نزدیک تمرین ملی‌پوشان را زیر نظر داشتند.

افشارزاده در این بازید طی گفتگویی دوستانه با بازیکنان گفت: ما امید زیادی به کسب سهمیه المپیک توسط والیبال داریم. والیبال ایران توانایی و پتانسیل بالایی دارد و از همه امکانات برای کسب سهمیه المپیک برخوردار است. خوشبختانه فدراسیون والیبال همه امکانات و تدارکات لازم را برای موفقیت ملی‌پوشان ایران فراهم آورده و امیدوارم شاهد موفقیت و کسب عنوان نخست این تیم در جام ملت‌های آسیا باشیم و کمیته ملی المپیک هم برای دست یابی به این هدف هر آنچه در توان دارد برای کمک به تیم ملی انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ولاسکو یک مربی بزرگ و پرآوازه است و قطعا حضور او برای تیم ملی ایران مفید خواهد بود. به نظر من صرف نظر از نتیجه باید به ولاسکو زمان داد تا مطمئنا شاهد موفقیت تیم ملی با ولاسکو باشیم به شخصه با دیدن تمرینات تیم ملی و همتی که در بین مسئولین فدراسیون می بینیم امید زیادی به کسب سهمیه از سوی والیبال دارم و امیدوارم مزد تمرینات پر تلاش خود را در این رقابتها بگیرید..
۲۳ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.