بازی های المپیک زمستانی 2014؛ششمین نشست کمیسیون هماهنگی IOC در سوچی آغاز شد

بازی های المپیک زمستانی 2014؛ششمین نشست کمیسیون هماهنگی IOC در سوچی آغاز شد
ششمین نشست کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای بازی های المپیک زمستانی 2014 روز گذشته در شهر سوچی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک به همراه مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2014 و دیگر نمایندگان بخش های مختلف از روز گذشته گرد هم آمدند.

بر اساس این گزارش؛ این نشست به مدت سه روز به طول خواهد انجامید و مسئولان کمیته برگزاری سوچی اطلاعاتی در خصوص آخرین پیشرفت های صورت گرفته در بسیاری از زمینه های مربوط به بازی ها را در اختیار کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک قرار  خواهند داد.

برگزار کنندگان این دوره از بازی ها، چگونگی پیشرفت امور آماده سازی در زمینه های مختلف از جمله : مسائل مربوط به ورزشکاران، تماشاچیان، رسانه های خبری، کمیته های ملی المپیک، فدراسیون های بین المللی، بازاریابی و غیره را به اطلاع کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای بازی های 2014 سوچی به ریاست جان کلود کلی خواهند رساند.

اطلاعات در خصوص ساخت و ساز، ارتباطات، فرهنگ و آموزش، حمل و نقل، اسکان، کارکنان و تکنولوژی نیز به اعضای کمیسیون داده خواهند شد.
شایان ذکر است؛ برگزاری این نشست همچنین فرصتی برای بازدید کمیسیون هماهنگی از برخی پایگاه های ورزشی بازی ها خواهد بود که ساخت برخی از آنها به سرعت از آخرین بازدید این کمیسیون در ماه مارس گذشته به اتمام رسیده است.
۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.