هفتمین دوره مسابقات رده های سنی و عموم آسیا- اندونزی ؛22 واترپلوئیست جوان برای قهرمانی آسیا آماده می شوند

پنجمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم واترپلو کمتر از 17 سال ایران با حضور 22 بازیکن برای شرکت در مسابقات رده های سنی و عموم آسیا در استخر ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است .

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ، تیم واترپلو جوانان کشورمان به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی زیر نظر سرمربی اوکراینی تمرینات خود را پیگیری می کند تا در مسابقات قهرمانی رده های سنی و عموم آسیا که انتخابی رقابتهای جهانی هم به حساب می آید، شرکت کند.

با توجه به زمان محدودی که کادرفنی تیم واترپلو جوانان تا شروع مسابقات اندونزی پیش رو دارد احتمالا این تیم دو بازی تدارکاتی با تیم بزرگسالان و شاید تیم جوانانی که به مقام دهم جهان (مسابقات قهرمانی جهان - یونان) رسید ، برگزار خواهد کرد.

قرار است تا پایان هفته جاری، تعداد بازیکنان حاضر در اردو به 16 نفر کاهش یابد و اسامی 13 بازیکن نهایی، در فاصله 3 یا 4 روز مانده به اعزام تیم، مشخص می شود. گروه بندی تیمهای شرکت کننده در مسابقات اندونزی هنوز مشخص نشده اما به اعتقاد کادرفنی، قزاقستان و ازبکستان از مهمترین حریفان ایران در مسابقات رده های سنی آسیا هستند. تیم زیر 17 سال ایران از حضور 2 بازیکن تیمی که به مقام دهم جهان رسید، نیز سود می برد. 



۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.