قهرمان تپانچه 25 متر زنان:بدشانسی باعث شد تا سهمیه نگیریم

قهرمان تپانچه 25 متر زنان:بدشانسی باعث شد تا سهمیه نگیریم
قهرمان تپانچه 25 متر زنان گفت: به نظرم زنان در رشته تپانچه همیشه امیدها را به همراه داشته‌‌اند و تنها به خاطر بدشانسی نتوانسته‌اند سهمیه المپیک را کسب کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مریم سلطانی در مورد برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور گفت:‌ داوری در این دوره از رقابت‌ها به هیچ وجه خوب نبود. سر داور و داورها با هم هماهنگ نبودند و نظارت خوبی نداشتند، ضمن اینکه به خوبی به مقررات آشنایی نداشتند.

وی سطح مسابقات را بالا ارزیابی کرده و ادامه داد: برای کسب مقام قهرمانی پا به رقابت‌ها گذاشته بودم که خوشبختانه در رشته تپانچه 25 متر زنان به این هدف رسیدم.

سلطانی در مورد اینکه چه زمانی زنان در رشته تپانچه به جهش و پیشرفت لازم خواهند رسید، گفت: به نظرم زنان در این رشته همیشه امیدها را به همراه داشته‌‌اند و تنها به خاطر بدشانسی نتوانسته‌اند سهمیه المپیک را کسب کنند.

قهرمان تپانچه 25 متر زنان افزود: تفنگی‌ها دو سال است از حضور لازلو سوچک بهره می‌برند و امروز تفکرات این مربی به خوبی در بین تیراندازان رشته تفنگ جا افتاده است. اما چابا چند ماه است به جمع ما اضافه شده و صد در صد در آینده شاهد  پیشرفت روزافزون رشته تپانچه خواهید بود.

وی تأکید کرد: هر چقدر تیراندازان در مسابقات بیشتری شرکت کنند، باعث می‌شود تا تیراندازان میدان ببینند و تجربه حضور در مسابقات را پیدا کنند.

سلطانی در پایان یاداور شد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در دوحه سهمیه المپیک را کسب کنم.


۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.