پیش بسوی المپیک لندن (96)؛کشتی فرنگی جهان - ترکیه؛سعید عبدولی طلا و سهمیه المپیک را از آن خود کرد

پیش بسوی المپیک لندن (96)؛کشتی فرنگی جهان - ترکیه؛سعید عبدولی  طلا و سهمیه المپیک را از آن خود کرد
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان که با شکست حریفانی از لهستان، آلمان، و قزاقستان توانسته بود سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کند پس از صعود به فینال رقابتهای جهانی برابر کشتی گیر گرجستانی به پیروزی رسید و با کسب مدال طلا افتخاراتش را تکمیل کرد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛تنها نماینده باقی مانده ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در استانبول ترکیه برگزار می شود، پس از پشت سرگذاشتن حریفانش به دیدار فینال این دوره از رقابتها راه یافت تا با شکست نماینده گرجستان در بازی آخر سهمیه و مدال طلا را از آن خود کند.

سعید عبدولی در این مبارزه موفق شد در دو تایم با نتایج یک بر صفر و 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابتها دست یافت. عبدولی با صعود به جمع چهار کشتی گیر برتر سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب کرده بود.

تنها شانس مدال ایران در روز اول مسابقه‌ها سعید عبدولی بود چرا که محسن حاجی پور و قاسم رضایی فرنگی کاران اوزان 55 و 96 کیلوگرم کشورمان با قرعه رژیم اشغالگر قدس برخورد کرده بودند.

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک لندن 2012 روزهای 21 تا 23 شهریور ماه در سالن سینان اردم ترکیه برگزار می شود. نفرات اول تا پنجم اوزان هفتگانه در هر وزن 6 نفر سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب می کنند.

۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.