گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛ محمد یاوری: به دلیل اشتباهات خط میانی از کره شمالی شکست خوردیم / از عدم تمرکز بر روی ضربات آخر ضربه خوردیم

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛ محمد یاوری:  به دلیل اشتباهات خط میانی از کره شمالی شکست خوردیم / از عدم تمرکز بر روی ضربات آخر ضربه خوردیم
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: به دلیل اشتباهات خط هافبک از کره شمالی شکست خوردیم.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک خبرنگار اعزامی  از سنگاپور، محمد یاوری پس از شکست یک بر صفر ایران در بازی مقابل کره شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این قانون فوتبال است که وقتی یک تیمی گل نزند شرایطی برای حریف پیش می‌آورد که می‌تواند به گل برسد. ما در روزی که برتر بودیم روی تک موقعیت گل خوردیم و معتقدم خط هافبک ما باید بهتر بازی می‌کرد.
وی افزود: با این حال از بازیکنان به دلیل تلاشی که انجام دادند تشکر می‌کنم. اما ما از عدم تمرکز بر روی ضربات آخر ضربه خوردیم. به کره شمالی هم تبریک می‌گویم که به فینال راه پیدا کرد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ایران نتوانست همانند بازی‌های گذشته حریف را با گل‌های زیاد شکست دهد اظهار کرد: تیمی که می‌خواهد دفاع کند و 7 بازیکن این تیم در مقابل دروازه حضور دارند شرایطی را به وجود می‌آورد که گل زدن به این تیم دشوار خواهد بود و وقتی ما در این شرایط نمی‌توانیم دروازه حریف را باز کنیم روحیه بازیکنان شکننده می‌شود.
یاوری درباره تعویض دیرهنگام بازیکنان ایران نیز گفت: ما یک تعویض اجباری داشتیم و به همین دلیل با توجه به احتمال این که بازی به ضربات پنالتی کشیده شود باید احتیاط بیشتری می‌کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت بدنی بازیکنان تیم ایران خوب نبود نیز گفت: ما در مقابل تیمی دفاعی بازی می‌کردیم که گل نمی‌خورد طبیعی است که این شرایط ابتدا وضعیت روحی و سپس وضعیت بدنی بازیکنان را به هم می‌ریزد.
سرمربی تیم نوجوانان درباره نخستین تعویض تیم ایران نیز گفت: وقتی ما بازیکن 15 حریف را در کنار خط دیدیم یک هافبک دفاعی کم کردیم و یک بازیکن را به خط حمله اضافه کردیم که همان بازیکن در دقیقه 36 موقعیت گل ایجاد کرد که اگر آن توپ گل می‌شد شاید شرایط بازی بسیار تفاوت می‌کرد. با این حال این موضوع چیزی از شایستگی‌های تیم ایران کم نمیکند.
یاوری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مشکل تیم ایران کجا بود گفت: مشکل ما عدم تمرکز هافبک وسط تیم بود.
 

 

۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۶:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.