گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛ فوتبال ایران مغلوب کره شمالی شد / تیم زیر 14 سال ایران به فینال نرسید

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛ فوتبال ایران مغلوب کره شمالی شد / تیم زیر 14 سال ایران به فینال نرسید
تیم فوتبال زیر 14 سال کشورمان با قبول شکست برابر تیم فوتبال نوجوانان کره شمالی از رسیدن به دیدار فینال بازیهای آسیایی نوجوانان بازماند.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک خبرنگار اعزامی از سنگاپور،  تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 17 امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال بازیهایی آسیایی نوجوانان در ورزشگاه "جلان بسار" سنگاپور به دیدار تیم فوتبال کره شمالی رفت.
تیم کشورمان که با از پیش رو برداشتن تیمهای سنگاپور، چین و تایلند به این مرحله از مسابقات صعود کرده بود در نیمه اول نمایشی چندان جالب توجهی نداشت و با درخشش میثم لباف، سنگربان خود با تساوی بدون گل به رختکن رفت.
در آغاز نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و صاحب چند موقعیت گلزنی شدند. در این بین تیم کره شمالی هوشیارتر بود و توانست در دقیقه 73 توسط "ریو یو سونگ" به گل برتری دست یابد.
پس از این گل تیم کشورمان فشار زیادی روی دروازه کره وارد آورد اما نتوانست به گل تساوی دست یابد و با تحمل شکست در این دیدار از راهیابی به فینال مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی سنگاپور بازماند.
تیم کشورمان در دیدار رده بندی روز دوشنبه در ورزشگاه جلان بسار به دیدار بازنده دیدار امروز کره جنوبی و چین می رود.
تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در مصاف با کره شمالی با ترکیب میثم لباف، امیر سهرابیان، امید توکلی، فریدون زبیدانی، محمد ماماشلی، بهمن جهان تیغ، میلاد سرلک (محسن غیبی - 76)، سیدرضا میراحمدی، سیاوش حق نظری، محمد قنبری (آرش اسماعیلی - 29)(مهدی پور داداش وند -80) و سعید آقایی به میدان رفت. محمد علی آبادی، بهرام افشارزاده و کیومرث هاشمی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۶:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.