نایب رئیس بانوان شمشیر بازی بعد بازگشت از اردوی گرجستان:می توانیم جلوی تیمهای شرق آسیا قد علم کنیم

نایب رئیس بانوان شمشیر بازی بعد بازگشت از اردوی گرجستان:می توانیم جلوی تیمهای شرق آسیا قد علم کنیم
نائب رئیس بانوان فدراسیون شمشیربازی کشورمان اردوی گرجستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و هدف اصلی از برگزاری این اردوها را یافتن جایگاه واقعی بانوان ایران در آسیا عنوان کرد.
زهره کردگاری، نائب رئیس بانوان  فدراسیون شمشیربازی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : اردوی گرجستان تمامی اهداف  ما را برآوره کرد و تجربه بسیا رخوبی برای بانوان بود هم از لحاظ علمی و اموزشی و هم از لحاظ بالا بردن توانایی تاکتیکی و تکنیکی بانوان شمشیرباز و همچنین حضور سفیر ایران در سالن تمرینات نیز از لحاظ روحی بسیار برای بچه ها تاثیرگذار بود.

وی در ادامه افزود : این اردو از لحاظ فنی و تخصصی بسیار پربار بود ولی در صورتی می تواند ما را به اهداف بلند مدت برساند که بصورت مستمر ادامه یابد در غیر اینصورت ما نمی توانیم جایگاه خود را در آسیا پیدا کنیم و در صورتی که با برنامه ریزی این اردوها را به صورت مستمر ادامه دهیم با استفاده از مربی خوب ، تمرینات مستمر و طبق برنامه ریزی می توانیم حتی در مقابل کره و چین نیز قد علم کنیم.

نائب رئیس بانوان خاطر نشان کرد : پس از بازگشت از گرجستان بچه ها خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رده بزرگسالان که از دوشنبه 21 شهریور ماه آغاز می گردد آماده می کنند و این میدان می تواند محک خوبی برای ارزیابی افزایش سطح توانایی شرکت کنندگان در اردو باشد .

وی در مورد مسابقات برون مرزی که برای بانوان در نظر دارند نیز گفت : اواخر اسفند ماه امسال مسابقات قهرمانی آسیا را در رده نوجوانان و جوانان در پیش داریم که هدف اصلی ما پیدا کردن جایگاه خوبی در این مسابقات است و سعی می کیم با تمام توان در آن حاضر شویم .

کردگاری در پایان از مشکلات پیش رو می گوید که از جمله ان ها نداشتن سالن تخصصی اختصاصی  برای بانوان است و می افزاید : در صورتی که یک سالن تخصصی شمشیربازی در اختیار بانوان قرار گیرد می توانیم مدت زمان بیشتری را برای تمرین بانوان اختصاص دهیم و مسلما نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.
۲۰ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.