تشکیل شورایعالی مبارزه با دوپینگ؛دکتر عباسی: از ورزشکاران المپیکی و کاروان اعزامی به بازیهای 2012 لندن مراقبت ویژه بعمل آید

تشکیل شورایعالی مبارزه با دوپینگ؛دکتر عباسی: از ورزشکاران المپیکی و کاروان اعزامی به بازیهای 2012 لندن مراقبت ویژه بعمل آید
وزیر ورزش و جوانان با اشاره بر اهمیت سلامت ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۱۲ بر مراقبت ویژه از آنها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، جلسه ستاد مرکزی نادو صبح امروز با حضو دکتر عباسی و سایر اعضای این ستاد در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

دراین نشست، باتوجه به زمان باقی مانده تا آغاز رقابت های المپیک 2012 و نظر به اهمیت سلامت ورزشکاران و مراقبت از آنها در برابر دوپینگ، وزیر ورزش و جوانان بطور جدی خواستار توجه به این گروه از ورزشکاران شد و بر مراقبت ویژه از اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن تاکید کرد.
همچنین در این جلسه حمید سجادی(معاون امور ورزش وزارت ورزش و جوانان)، بهرام افشارزاده(دبیرکل کمیته ملی المپیک) و لطفعلی پورکاظمی(رییس فدراسیون پزشکی-ورزشی درباره اهداف و عملکرد ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) گزازش هایی ارائه کردند.

در این نشست همچنین مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن شورایعالی مبارزه بادوپینگ به ریاست وزیر ورزش و جوانان تشکیل شود تا مسائل مربوط به دوپینگ بادقت نظر و سرعت بیشتر پیگیری گردد.

در همین راستا مقررشد رئیس ستاد مرکزی نادو(معاون امور ورزش وزارت ورزش و جوانان)احکام را جهت امضاء رییس شورایعالی مبارزه با دوپینگ تهیه نماید.
براساس تصمیم اتخاذ شده در نشست امروز، نخستین جلسه شواریعالی در محل ستاد نادو(آزمایشگاه دوپینگ مجموعه ورشی انقلاب)برگزار خواهد شد تا اعضای شورا ضمن بازدید از آزمایشگاه، اولین نشست خود را نیز در محل ستاد مرکزی برگزار کنند.

دکتر عباسی همچنین با توجه به حساسیت کار ستاد، خواستار پیگیری و اجرای کلیه امور مرتبط با ساماندهی ارکان ستاد مبارزه با دوپینگ و دستور تکمیل آزمایشگاه مبارزه با دوپینگ و بروز رسانی امکانات این آزمایشگاه را صادر کرد.
۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.