رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک :حرکت و استمرار موفقیت های ورزشی در گرو فعالیت و فراگیری بیشتر است

رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک :حرکت و استمرار موفقیت های ورزشی در گرو فعالیت و فراگیری بیشتر است
مراسم افتتاحیه دوره تربیت ماساژور ورزشی صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ در ابتدای مراسم افتتاحیه این دوره دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت: آکادمی با ماموریت و رسالت آموزش منابع انسانی تیم های ملی و باشگاهی شاید امروز تنها ساختار ورزشی باشد که با تربیت نیروهای علمی باعث تغییر و تحولات در ورزش شود.

حمیدی در خصوص برنامه وفعالیت های آکادمی نیز گفت: آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک تا هم اکنون دوره های مختلفی را برگزار کرده است. ما هم زمان با شروع این دوره، دوره تربیت مربی بدنساز را نیز آغاز کرده ایم و امیدواریم که تا پایان این دوره ها شرکت کنندگان نهایت استفاده را از این کلاسها گرفته باشند.
وی در پایان در خصوص بهره گیری شرکت کنندگان از این کلاسها گفت: چون آموزش و فراگیری امری است مستمر و علم روز به روز پیشرفت می کند شرکت کنندگان در دوره های آموزشی نباید به همین چند روز بسنده کنند، چراکه با فعالیت و فراگیری بیشتر پویایی، حرکت و استمرار موفقیت های ورزشی بیشتر خواهد شد.

دکتر بهنام قاسمی مسوول اجرایی دوره ماساژ کلاسیک نیز در مراسم افتتاحیه این دوره گفت : نزدیک به یکسال ما در تلاش بودیم تا بتوانیم چنین دوره هایی را با همکاری آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار نماییم .

وی افزود: تا هم اکنون چیزی که ما به عنوان علم ورزش از آن صحبت می کنیم به صورت کاربردی در ورزش کشور استفاده نشده است. به عبارت دیگر ما می گوییم این تیم احتیاج به یک ماساژیست دارد ولی این امر به طور کاربردی صورت نمی پذیرد و ما در تلاشیم این خلا را پر کنیم.

دکتر بهنام قاسمی در پایان در خصوص نتایج برگزاری این دوره ها گفت: ما روند برگزاری این دوره ها را در سطوح مختلف ادامه خواهیم داد و شرکت کنندگان پس اتمام هردوره و کسب رتبه از آزمون پایانی به صورت ماساژیست از طرف آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک به تیم های ورزشی معرفی خواهند شد.
شایان ذکراست دوره تربیت مقدماتی ماساژور ورزشی از تاریخ 19 الی 24 شهریور ماه برگزار می شود.
۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.