سرمربی تیم ملی جودو در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته:به کسب سهمیه المپیک لندن اطمینان دارم

سرمربی تیم ملی جودو در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته:به کسب سهمیه المپیک لندن اطمینان دارم
جیرو لامو سرمربی ایتالیایی تیم ملی جودو به کسب سهمیه المپیک لندن در رقابتهای پیش رو اطمینان دارد و می گوید: با تمام وجود دارم برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنم چون نمی خواهم اعتماد شما را بی پاسخ بگذارم.

وی در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب تصریح کرد:متاسفانه کمی عجول هستید من تازه سه ماه است به ایران آمده و در حال اجرای برنامه های خود هستم و تا حالا هم بچه ها خوب نتیجه گرفته اند در همین رقابتهای جام فجر از ارمنستان و ازبکستان جودوکاران خوبی در این مسابقات حضور داشتند اما جودوکاران ایرانی مبارزات خوبی از خود به نمایش گذاشتند و مدال های خوبی گرفتند. در واقع جودو ایران بیش از هر چیزی به همین تورنمنت های بین المللی برای رشد نیاز دارد.

جیرو ادامه داد:خیلی از جودوکارانی که در جام فجر بوده اند در تمرینات تیم ملی حضور دارند و برای نظارات دقیق بر روی کار آنها به ایلام رفته بودم انصاف جوانان جودوکار شما خیلی بهتر از گذشته شده و قدرتی تر کار می کنند ولی برای رشد کامل نیاز به زمان بیشتری است.

سرمربی تیم ملی جودو در پاسخ به این سئوال که مدال گرفتن در اعزامهای برن مرزی خیلی سخت تر از جام فجر است می گوید:بله خیلی از کشورها در رقابت های گراند اسلم در هر وزن دو نماینده می فرستند این یعنی پشتوانه سازی ولی شما به دلیل کمبود بودجه حتی نمی توانید یک تیم کامل بفرستید در حالیکه یک ورزشکار باید آنقدر در مسابقات شرکت کند که ترسش از باخت بریزد  و فنون و تاکتیکهای جدید را یاد بگیرد و با شگردهای حریفان آشنا شود در واقع هر چقدر دستمان در اعزامها بازتر باشد جودوکاران بیشتری را می توانیم در اردو نگه داریم و بر روی آنها سرمایه گذاری کنیم الان جودو در دنیا رشته پر هزینه ای شده است.

جیرو در خاتمه تصریح کرد:من به کسب سهمیه المپیک در جودو اطمینان دارم ولی مشکل اینجاست که ما نمی توانیم مثل بسیاری از کشورها در تمامی رقابتهای جهانی شرکت کنیم پس هر چقدر در این مسابقات شرکت نکنیم به همان اندازه عقب تر از حریفان هستیم الان حتی بسیاری از جودوکاران و مربیان شما اعتقاد دارند تیم ملی جودو در این مدت کوتاه خیلی بهتر از گذشته شده است و من هم نمی خواهم این اعتماد را بی پاسخ بگذارم .
۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.