پیش بسوی المپیک لندن(94) ؛ حسین باقری: تفنگ مردان در قطر المپیکی می‌شود

تفنگ مردان در قطر المپیکی می‌شود و امیدوار به تحقق آن در دوحه هستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حسین باقری، قهرمان رقابت‌های تفنگ 10 متر قهرمانی کشور  گفت : سطح برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور بالا بود چون اکثر استان‌ها در آن شرکت کرده بودند. البته موارد جزئی هم در برگزاری رقابت‌ها کمی تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: توقع چنین سطحی از برگزاری رقابت‌ها را داشتم چرا که این مسابقه در طول سال یک‌بار برگزار می‌شود و باید از چنین سطحی برخوردار باشد.
باقری درباره اینکه برای قهرمانی در این رقابت‌ها چه برنامه‌هایی داشته است، گفت: من عضو تیم ملی هستم و دائم در اردوها در حال تمرین و تیراندازی هستم.
قهرمان رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: هدفمان حضور موفق در مسابقات آسیایی قطر است و برای رسیدن به این هدف بزرگ در حال تمرین کردن هستیم. به همین دلیل از آمادگی خوبی برخوردار بودم.

وی در پاسخ به این سؤال که تفنگ مردان چه زمانی المپیکی می شود، تأکید کرد: این اتفاق در قطر می‌افتد و امیدوار به تحقق آن در دوحه هستیم.
باقری در مورد مربیان تیم ملی گفت: لازلو مربی بسیار خوبی است، البته از لحاظ امکانات مشکلاتی وجود دارد که خیلی حاد نیست تا نتوانیم تمریناتمان را پیگیری کنیم.

در رشته تفنگ 10 متر بادی و در بخش انفرادی حسین باقری از اصفهان با امتیاز 698 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در این رشته ساسان شهسواری با امتیاز 692 نایب قهرمان شد و مهدی جعفری‌پویا با امتیاز 687 به عنوان سومی رسید.
 





۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

امین
۱۳۹۰/۰۸/۰۳ Iran
5
0
0

با سلام و عرض خسته نباشید .

به عنوان یک جوان علاقه مند به ورزش و به خصوص آرزومند موفقیت ورزش ایران در عرصه های بین المللی بویژه المپیک مطلبی تحت عنوان " المپیک 2012 ؛ یادمان باشد ... یادمان نرود " در وبلاگم به آدرس
www.bamn-bigir.blogfa.com
نوشته ام . در صورت تمایل آن را مطالعه فرمایید .

با تشکر .


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.