قهرمان مسابقات کشوری شمشیربازی :شمشیربازان جوان به سطح آمادگی بالایی رسیده اند

حامد صداقتی شمشیرباز اسلحه اپه کشورمان که در مسابقات قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت سطح برگزاری مسابقات را نسبت به دوره های قبل بهتر و بالاتر دانست .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ملی پوش شمشیر بازی کشورمان  گفت : با توجه به حضور بیش از 60 شمشیرباز در این دوره از رقابت ها و حضور شمشیربازان بزرگسال وشمشیربازان جوانی که از هیات های تازه تاسیس اعزام شده بودند سطح این رقابت ها در حد قابل و قبول و عالی بود که باعث ایجاد انگیزه در بین جوانتر ها و حتی اعضای تیم ملی شده بود .

صداقتی افزود : با توجه به سیاست های جدید فدراسیون در خصوص جوانگرایی و با توجه به برگزاری اردو های منسجم و منظم فدراسیون در رده های سنی مختلف سطح کیفی و کمی شمشیربازی کشورمان بالاتر رفته و اعضای تیم ملی نیز برای کسب نتیجه بهتر در این رقابت ها باید تلاش بیشتر ی داشته باشند .
 وی اظهار داشت : شمشیربازان استان های نوپایی مثل زنجان ، ارومیه و همدان بازی بسیار خوبی از خود نشان دادند و این بیانگر رشد صعودی شمشیربازی کشورمان است .

ملی پوش اسلحه اپه کشورمان در خصوص داوری این دوره از مسابقات گفت : با برگزاری دوره های مختلف داوری  و کلاس های باز آموزی داوری در سه اسلحه داوران کشورمان از تجربیات بیشتری برخوردار شده اند .
۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.