افشارزاده: مردم از وزنه برداری طلای المپیک را می‌خواهند

افشارزاده: مردم از وزنه برداری طلای المپیک را می‌خواهند
دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی وزنه برداری، به تک تک ملی پوشان برای زحمات بی وقفه ای که در راه رسیدن به موفقیت در مسابقات جهانی پاریس و المپیک 2012 لندن متحمل می شوند، خسته نباشید گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛بهرام افشارزاده که برای تماشای رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری در سالن وزنه برداری حاضر بود، در فاصله میان حرکات یک ضرب و دوضرب ملی پوشان به اتفاق حسین رضازاده به سالن محل تمرین وزنه برداران رفت و برای دقایقی با آنها صحبت کرد. افشارزاده در ابتدا با ابراز خوشحالی از اینکه پس از مدتها در جمع وزنه برداران حاضر شده است، گفت: «آمده ام تا از تک تک شما تشکر کنم. یک تشکر ویژه هم از کوروش باقری دارم که به اعتقاد من منضبط ترین مربی وزنه برداری ایران است. خوشبختانه با وجود چنین مربی با دانشی و همینطور مدیریت خوب حسین رضازاده، نظم و انضباط به اردوی تیم ملی بازگشته است و همین موضوع باعث شده که وزنه برداری به روزهای اوج خودش نزدیک شود. این چهره های خندان، شاداب، مستحکم و با اراده شما وزنه برداران هم خود نشان از آینده درخشان وزنه برداری دارد.»
دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به اینکه بهترین تمرین برای وزنه برداران مسابقه است، ادامه داد: «باید در همین اردوها خودتان را برای حضور موفق در المپیک لندن آماده کنید. من مطمئن هستم وزنه برداری ایران در فرانسه سهمیه کامل المپیک را کسب خواهد کرد و امیدوارم با برنامه‌ریزی فدراسیون و با برگزاری اردوهای منظم بتوانیم در لندن هم از آبروی ورزش ایران به بهترین شکل دفاع کنید.»
افشارزاده سپس رشته وزنه برداری را یکی از دشوارترین رشته ها خواند و افزود: « آن زمان که رضازاده مدیر تیم های ملی بود و من سرپرست فدراسیون، به مدت 3 سال از نزدیک شاهد کار بسیار سنگین وزنه برداران و شاهد سعی تلاش و سعی کادر فنی بودم. شاید در گذشته هیچ کس از این رشته استقبال چندانی به عمل نمی‌آورد و هیچ تماشاگری در سالن نبود، اما امروز و با موفقیت‌هایی که به دست آمده است مردم امیدوارند تا وزنه‌برداری همچون بهداد سلیمی با کسب قهرمانی المپیک، دل آنها را شاد کند.»
دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان با تشکر از تمام کسانی که در فدراسیون وزنه برداری زحمت می کشند، برای تمام وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی هم آرزوی موفقیت کرد.
 

۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.