با اهدا مدال و جام قهرمانی به قهرمانان از سوی دکتر عباسی؛نوزدهمین دوره تورنمنت جودو جام فجر با قهرمانی بانک قوامین به کار خود خاتمه داد

نوزدهمین دوره رقابتهای بین المللی جودو جام فجر گرامیداشت سرداران شهید استان ایلام با قهرمانی تیم قوامین و اهدا مدال و جام قهرمانی به قهرمانان این رقابتها از سوی دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان به کار خود خاتمه داد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نوزدهمین دوره رقابتهای جودو جام فجر با حضور 73 جودوکار از کشورهای ارمنستان، اردن،افغانستان، سوریه ،عراق، ازبکستان، ترکمنستان و  پنج امید ایلام،جوانان ایلام،قوامین،ایران الف و ب از کشورمان در  سالن قلاویزان شهر ایلام در 7 وزن برگزار شد که در خاتمه تیم بانک قوامین با کسب 4 طلا و 3 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.ایران الف با 1 طلا و 4 نقره و 1 برنز دوم شد و ایران ب با 1 طلا و 2 برنز در سکوی سوم ایستاد تا تیمهای ارمنستان و ازبکستان نیز بترتیب چهارم و پنجم شوند.

 

در پایان این رقابتها که دو روز به طول انجامید در وزن منهای 60 کیلو گرم که 10 جودوکار حضور داشتند محمد جوانی از قوامین طلا گرفت،قاسم نوری زاده از ایران الف  نقره و نایب از اردن و کیم اریسلاف از ازبکستان سوم مشترک شدند.

 

در وزن منهای 66 کیلو گرم  که 9 جودوکار حضور داشتند وحید بنا از ایران الف طلا گرفت، فزیف صلاحدین از ترکمنستان نقره و احسان بهرامیان ایران ب و سعید کریمی زاده از قوامین سوم مشترک شدند.

 

در وزن منهای 73 کیلو گرم که 12 جودوکار حضور داشتند الیاس علی اکبری از ایران ب طلا گرفت ،عوض بیک کورگانف از ازبکستان نقره ویوسف کریمیان از قوامین و کارینکا از ارمنستان سوم مشترک شدند.

 

 

در وزن منهای 81 کیلو گرم که 9 جودوکار حضور داشتند علی کریمیان از قوامین طلا گرفت، یونس خلفی از امید ایلام نقره گرفت و طیب طالبی از ایران الف و نایب مازن از سوریه سوم مشترک شدند.

 

در وزن منهای 90 کیلو گرم که 12 جودوکار حضور داشتند محسن عزیز پور از قوامین ایلام طلا گرفت. حجت رهنما ایران الف نقره گرفت و خلف ابراهیم از اردن و قاسم احدی از ایران  ب مشترکا سوم شوند.

 

در وزن منهای 100 کیلو گرم که 10 جودوکار حضور داشت هاکوب آراکیان نماینده سنگین وزن ارمنستان و دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا طلا گرفت، مجتبی اکبری  ایران الف نقره و محمد تایب از اردن و مسعود خسروی نژاد قوامین سوم مشترک شدند.

 

در وزن مثبت 100 کیلو گرم که 10 جودوکار حضور داشتند سعید خسروی نژاد از قوامین مدال طلا گرفت،میثم علی بیگی از ایران الف  مدال نقره و تولندی بایف از ازبکستان و سید محسن خوب سرشت امید ایلام برنز مشترک گرفتند.

 

  در پایان این مسابقات مدال و جام قهرمانی این رقابتها  از سوی دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان به قهرمانان اهدا شد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.