نوزدهمین دور رقابتهای بین المللی جودو جام فجر؛نایب رییس فدراسیون جودوی سوریه: فکر نمی کردم جودو کارارن ارمنستان و ازبکستان به این رقابتها بیایند

نوزدهمین دور رقابتهای بین المللی جودو جام فجر؛نایب رییس فدراسیون جودوی سوریه: فکر نمی کردم جودو کارارن ارمنستان و ازبکستان به این رقابتها بیایند
رقابتهای جودوایران بااینکه در مرکز کشورتان برگزار نشده بود ولی تیمهای خوبی آمده و ازسطح فنی قابل قبولی هم برقرار بود و من فکر نمی کردم حتی کشورهای ارمنستان و ازبکستان به این رقابتها بیایند.

 

اسعد عروق نایب رئیس فدراسیون جودو سوریه ضمن اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: نوزدهمین دوره رقابت های  جود جام فجر در سطح فنی مناسبی در حال برگزاری است و تیم های شرکت کننده نفرات خوبی  به این رقابتها اعزام کرده اند ولی حیف که چند سالی این مسابقات درکشورتان برگزار نمی شد.

وی ادامه داد:به همین دلیل پیش از حضور در ایران گمان نمی بردم، تیم های خارجی استقبال خوبی از این رقابت به عمل آورند اما خوشحالم که این پیکارها در سطح فنی ایده آلی در حال برگزاری است.

نایب رییس فدراسیون جودوی سوریه در خصوص وضعیت میزبانی این رقابتها گفت: من فکر می کنم این اولین میزبانی آنها در سطح بین المللی است غالبا حتی ما هم ریسک برگزاری چنین مسابقاتی را یک شهرستان دور و یا کم تجربه انجام نمی دهیم ولی در کل هتل سالن مسابقات و نحوه برگزار بد نبود.

وی ادامه داد: البته حضور در ایلام و مسافت زیادی که طی کردیم کمی تیم سوریه و دیگر تیمها را دچار مشکل کرد، اما فدراسیون ایران با برگزاری رقابت های بین المللی در استان های دیگر نشان داد که به غیر از تهران، توجه خاصی به استان های مختلف دارد.

وی در خصوص سطح جودو ایران گفت اظهار کرد: جودوی ایران را به خوبی می شناسم و از این مساله اطلاع دارم که در طول سال های اخیر بسیاری از ملی پوشان ایران اهل این استان هستند خانه جودوی خوبی هم دارند و می تواند دررشد این رشته در این استان کمک کند.

عروق در پایاین گفت: همینکه در این رقابتهای جودو کاران ارمنستان و ازبکستان آمدند یعنی آنها به جودو ایران احترام می گذارند و هنوز دنیا روی جودو شما حساب می کنند ولی من معتقدم ایرانیها باید بیشتر میدان بین المللی ببینند.

 

۱۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.