نوزدهمین دوره تورنمنت بین المللی جام فجر؛ نفرات زاه یافته به نیمه نهای سه وزن روز دوم معین شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی روز دوم نوزدهمین دوره رقابتهای بین المللی جودو جام فجر معین شدند.

 

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در روز دوم این مسابقات که تحت عنوان گرامیداشت سرداران شهید ایلام در سالن شهدای قالاویزان در حال برگزاری است در وزن منهای 60 کیلو گرم سامان رشید بیگی با غلبه بر رحیم محمد در نیمه نهایی با محمد جوانی مبارزه می کند.جوانی برای رسیدن به این مرحله نماینده سوریه را برده بود.در گروه دیگر این وزن قاسیم نوری زاده با با کیم ادیسلاو از ازبکستان مبارزه می کند.

 

در این وزن 10 جودوکار حضور داشتند.

 

در وزن منهای 66 کیلو گرم نیز فرینوف از ترکمنستان بعد از استراحت در دور نخست اسماعیلی را ایپون کرد و به نیمه نهایی راه یافت تا با سعید کریمی زاده از قوامین مواجه شود.در دیگر گروه این وزن وحید بنا و احسان بهرامی به نیمه نهایی رسیده اند.

دراین  وزن 9جودوکار شرکت داشتند.

در وزن منهای 73 کیلو گرم که با حضور 13 جودوکار برگزارشد ایلیا اکبری از کشورمان بعد از غلبه بر نماینده ترکمنستان با امتیاز ایپون در مرحله نیمه نهایی موفق شد حریف افغانی خود را مغلوب کرده و به نیمه نهایی راه یابد تا با یوسف کریمیان از تیم قوامین برای رسیدن به فینال مصاف دهد .

در گروه دیگر این وزن عوض بیک از ازبکستان با شکست عارف کرمی و و عرفان محبی به نیمه نهایی رسید تا با کارینکا از ارمنستانی مواجه شود که با غلبه بر عابدزید از عراق و عقیل خردمند از امید ایلام به این مرحله رسیده بود.

رقابتهای نیمه نهایی و گروه بازنده های سه وزن روز دوم ساعت 15 آغاز می شود .

مراسم اختتامیه این رقابتها ساعت 17 با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان معاونین و مسئولان استانی در همین سالن برگزار می شود.

 

۱۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.