نوزدهمین دوره تورنمنت بین المللی جام فجر؛3 طلای روز نخست به ایران رسید 1 طلا به ارمنستان

نوزدهمین دوره تورنمنت بین المللی جام فجر؛3 طلای روز نخست به ایران رسید 1 طلا به ارمنستان
جودوکاران ایران،ارمنستان،ازبکستان،سوریه و اردن مدال آوران روز نخست نوزدهمین دوره مسابقات جودو جام فجر شدند.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نوزدهمین دوره تورنمنت بین المللی جودو جام فجر تحت عنوان گرامیداشت سرداران شهید استان ایلام با حضور 73 جودوکار از کشورهای ارمنستان،اردن،افغانستان، سوریه،عراق،ازبکستان ، ترکمنستان و 4 تیم از کشورمان به نامهای قوامین،ایران ب،جوانان ایلام و امید ایلام از صبح امروز در سالن 2500 نفری قلاویزان آغاز به کار کرد که 32 داور در دو بخش جودو وکوراش کار قضاوت این رقابتها را بر عهده دارند.

 

 در وزن منهای 81 کیلو گرم که 12 جودوکار حضور داشتند علی کریمیان از قوامین طلا گرفت، یونس خلفی نقره گرفت و طیب طالبی از ایران و نایب مازن از سوریه سوم مشترک شدند.

 

در وزن منهای 90 کیلو گرم که 12 جودوکار حضور داشتند محسن عزیز پور از قوامین ایلام با شکست حجت رهنما در مسابقه فینال دومین مدال طلای کشورمان را در این رقابتها از آن خود کرد تا خلف ابراهیم از اردن و قاسم احدی از ایران مشترکا سوم شوند.

 

در وزن منهای 100 کیلو گرم که 12 جودوکار حضور داشت هاکوب آراکیان نمانیده سنگین وزن جودو ارمنستان و دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا در مسابقه نهایی مجتبی اکبری از کشورمان را مغلوب کرد و به نشان طلا دست یافت .محمد تایب از اردن و مسعود خسروی نژاد  نیز در این وزن سوم مشترک شدند.

 

در وزن مثبت 100 کیلو گرم که 10 جودوکار حضور داشتند سعید خسروی نژاد از قوامین مدال طلا،میثم علی بیگی از ایران مدال نقره و تولندی بایف از ازبکستان و سید محسن خوب سرشت برنز مشترک گرفتند.

 

شایان ذکر است فردا پنجشنبه مسابقات اوزان منهای 60،منهای 66 و منهای 73 کیلو گرم برگزار می شود تا روز جمعه هفتمین دوره کوراش قهرمانی آسیا با حضور کشورهای  هند،ترکمنستان،ازبکستان،قزاقستان،عراق،افغانستان،تایلند،ویتنام و ایران برگزار می شود.

علیرضا امینی رئیس فدراسیون جودو،منصوری معاون استانداری ایلام،فرزاد فتاحی مدیر کل تربیت بدنی استان و حجت الاسلام مراد بیگی ریاست حوزه علمیه ایلام در پایان رقابتهای روز نخست مسئولیت اهدا جوایز و مدالهای قهرمانان را بر عهده داشتند.

 

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.