سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2012 – هایانگ چین ؛سمینار سرپرستان کاروان روز گذشته برگزار شد

سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2012 – هایانگ چین ؛سمینار سرپرستان کاروان روز گذشته برگزار شد
سمینار سرپرستان کاروان سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2012 روز گذشته در هایانگ چین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛  سمینار سرپرستان کاروان سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2012 هایانگ چین صبح روز گذشته با بازدید از محل برگزاری بازی ها آغاز شد. مسئولان کمیته برگزاری بازی ها به همراه میهمانان که نمایندگانی از کمیته های ملی المپیک سراسر آسیا بودند از محل های برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، دهکده بازی ها و دیگر پایگاه ها بازدید کردند.
بر اساس این گزارش؛ نمایندگان با استفاده از نقشه ها و تصاویر گسترده با وضع سالن ها و سرویس ها نیز آشنا شدند . در این سمینار عبدالمالک الجانی از کمیته ملی المپیک امارات اظهار داشت : چین تجربه زیادی با برگزاری بازی های المپیک بیژینگ 2008 و بازی های آسیایی گوانگژو بدست آورده است بنابراین به خوبی دریافته است که یک رقابت جهانی را چه طور مدیریت کند و در حال حاضر که این سمینار برگزار شده تا زمان  برگزاری بازی ها (ژوئن سال آینده) زمان زیادی باقی است و چین برای ارتقای نقاط مورد نظر فرصت کافی دارد.
وی افزود : نمایندگان امارات به  شورای المپیک آسیا پیشنهاد کرده بودند که بازی های ساحلی را در مناطق مختلف برگزار نمایند تا علاقه لازم را به بازی های  ساحلی و ورزش های دریایی در سراسر آسیا ایجاد کنند، بدین ترتیب پس از اینکه  اولین دوره بازی های ساحلی در بالی اندونزی و دومین دوره آن در مسقط عمان برگزار شد ، میزبان این دوره هایانگ چین شد تا در شرق آسیا باشد.
شایان ذکر است : کشورهای شرکت کننده در این سمینار از روز یکشنبه وارد هایانگ چین شدند.

۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.