بازدید سر زده دبیر کل از اردوی تیم ملی تکواندو:از عملکرد تکواندو راضی هستیم

بازدید سر زده دبیر کل از اردوی تیم ملی تکواندو:از عملکرد تکواندو راضی هستیم
ظهر امروز بهرام افشارزاده بطور سر زده از اردوی تیم‌های ملی تکواندو در مرکز جهانی تکواندو بازدید کرد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده و اصغر رحیمی دبیر کل و دبیر ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک ظهر امروز با حضور در خانه تکواندو به دیدار و گفت‌وگو‌ با کادر فنی و ملی پوشان تکواندو پرداختند و از رستوران و خوابگاه این آکادمی بازدید کردند.

افشارزاده در حالی از تمرینات تیم‌های ملی مردان و بانوان بازدید کرد که آن‌ها به ترتیب کار با وزنه و مرور تکنیکی را در دستور کار داشتند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار با تیم ملی مردان اظهار کرد: شما موفقیت‌های بسیار خوبی داشتید. از این که میان قهرمانان تیم ملی تکواندو هستم بسیار خوشحالم. تکواندوکاران با عملکرد خوبشان توانستند دو سهمیه مجاز را برای المپیک بگیرند. ما در تکواندو پتانسیل بسیار خوبی داریم.

افشارزاده، مهماندوست را یکی از بهترین مربیان جهان خواند و گفت: شما پتانسیل بالایی دارید. مربیان بسیار خوبی در اختیارتان قرار گرفتند. با مدیریت خوب پولادگر هم فضای مناسبی در تکواندو ایجاد شده است، این شرایط را در کمتر فدراسیونی خواهید دید. بدون حاشیه روی تمرینات تمرکز کنید تا در المپیک هم شاهد موفقیت باشیم.

وی با اشاره به امکانات خوب خانه تکواندو خطاب به ملی پوشان تصریح کرد: فدراسیون تکواندو توانسته فضای خوبی را برای ملی پوشان ایجاد کند. باید قدر این فضای آرام و بدون حاشیه را بدانیم. در ورزش‌های رزمی رعایت نظم و اخلاق بسیار اهمیت دارد که خوشبختانه در فدراسیون تکواندو رعایت می‌شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک به برگزاری مسابقات بین‌المللی منچستر اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که در این مسابقات هم بهترین نتیجه‌ برای ملی پوشان رقم بخورد و همین که تکواندوکاران محک بخورند و اشکالاتشان برطرف شود.

در ادامه دبیر کل کمیته ملی المپیک سر تمرینات تیم بانوان حاضر شد و پس از معرفی دختران تکواندوکار توسط پولادگر ، طی سخنانی کوتاه گفت: فضای تمرینی بسیار خوبی برای شما مهیا شده که باید از آن به بهترین شکل استفاده کنید و از تیم مردان عقب نیفتید. امکانات شما با هیچ جا قابل مقایسه نیست.

افشارزاده در پایان با اشاره به کار دشوار بانوان برای کسب سهمیه ورود به المپیک در رقابت‌های قاره‌ای تایلند تاکید کرد: شما کار سختی دارید. باید تمرینات خوبی را پشت سر بگذارید. ما می‌خواهیم که تکواندو بانوان در المپیک 2012 حضور داشته باشد.

۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.