حمیدرضا قلی پور قهرمان جهان و نفر اول گوانگژو: دیدار با ترکیه محک خوبی برای تیم ملی ووشوی ایران بود

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگژو با مثبت ارزیابی کردن برگزاری دیدار تدارکاتی بین تیم ملی ووشو ترکیه و ایران گفت: در آستانه حضور در رقابتهای جهانی آنکارا در ترکیه هستیم و برگزاری این دیدار دوستانه کمک کرد تا ووشوکاران ایران خود را در شرایط مسابقه محک بزنند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ، "حمیدرضا قلی پور" در این باره اظهار داشت: به اعتقاد من این دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی ووشو ترکیه محک خوبی بود تا ووشوکاران ایران به طور جدی تری به مسابقه با حریفان بپردازند.
وی ادامه داد: امروزه تیم ملی ووشو ایران به یک مهره اصلی و غیر قابل پیش بینی برای حریفان خود در رقابتهای بین المللی تبدیل شده است و همه تیمها حساب ویژه ای را بر روی این تیم باز کرده اند و با توجه به قدرت بدنی که از تیم ووشو ایران سراغ دارم به برد حتمی این تیم در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ترکیه امیدوار بودم.
قلی پور که در این دیدار دوستانه در مصاف با حریف ترک توانست وی را ناک اوت کند، اذعان داشت: در مجموع تیمهای چین و روسیه حریفان قدر و قدرتمندی در این رشته ورزشی به شمار می آیند اما تیم ترک هم از ستاره هایی سود می برد که نباید آنها را دست کم گرفت.
وی در این باره خاطر نشان ساخت: البته بعد از باخت سنگینی که تیم ملی ووشو ترکیه مقابل ایران داشت سرمربی این تیم تصمیم گرفت که بازی تدارکاتی روز دوم را لغو کند و به بهانه مصدومیت ووشوکارانش تنها یک بازی بین این 2 تیم انجام شد که خالی از لطف نبود.
ملی پوش ارزنده تیم ملی ووشوی کشورمان در وزن 85- کیلوگرم تاکید کرد: ساندا در سنگین وزن ها حریفان قدرتمندی در آسیا و جهان دارد و کسب مدال در این وزن با حضور بهترین های ووشو چین و روسیه قطعا کار دشواری است و من امیدوارم با برنامه های منظم و دقیق کادر فنی بتوانم به این مهم دست یابم.
قلی پور با اشاره به کارنامه درخشان "وی یان دونگ" سرمربی چینی در بخش ساندا گفت: با نزدیک شدن به مسابقات جهانی آنکارا تمرینات بدنسازی و تکنیکی نیز فشرده تر و سنگین تر شده است اما با وجود آشنایی با برنامه های سرمربی چینی خوشبختانه روز به روز از نظر بدنی نیز آماده تر می شویم.
وی در خاتمه با تشکر از تلاش های فدراسیون در راستای آماده سازی هر چه بهتر این تیم برای حضور در رقابتهای جهانی ترکیه گفت: به هر حال بعد از لغو حضور تیم ووشو ایران در اردوی 2 هفته ای فرانسه به دلیل مشکلات مالی به همت تلاش های رئیس فدراسیون بازی تدارکاتی با تیم ملی ترکیه که میزبان رقابتهای جهانی نیز است، داشتیم و قطعا این رقابتها کمک کرد تا از استرس ملی پوشان برای حضور در این رویداد بزرگ کاسته شود. 
۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.