ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری فردا مشخص می شود

ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری فردا مشخص می شود
ترکیب نهایی تیم ملی وزنه بردای کشورمان در فاصله 2 ماه تا آغاز مسابقات جهانی پاریس در پایان رکوردگیری فردا (چهارشنبه) مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل زا سایت فدراسیون وزنه برداری، هم اکنون مجید عسگری در 62 کیلوگرم،جابر بهروزی و سجاد بهروزی در 69 یکلوگرم، کیانوش رستمی و احد سنجابی در 85 کیلوگرم، سعید محمدپور و اصغر ابراهیمی در 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال و محمدرضا براری در 105 کیلوگرم و رضا عاشوری زاده، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در 105+ کیلوگرم 12 وزنه بردار حاضر در اردوی تیم ملی هستند اما با توجه به نزدیک شدن به مسابقات جهانی پاریس که مرحله پایانی سهمیه المپیک 2012 لندن نیز به شمار می رود، کادر فنی در نظر دارد از این میان آنها 2 وزنه بردار را کنار بگذارد تا به ترکیب اصلی تیمش نزدیک تر شود. کوروش باقری سرمربی تیم ملی با تائید این موضوع گفت: «از آنجایی که برای معرفی تیم اعزامی به فرانسه فرصت چندانی نداریم، به اجبار باید با رکوردگیری روز چهارشنبه، تکلیف 8 وزنه بردار اصلی و دو وزنه برداری ذخیره را با در نظر گرفتن رکورد ملی پوشان مشخص کنیم. البته اگر رکوردها در برخی اوزان مورد نظر بلا باشد این امکان هم وجود دارد که تا قبل از اردوی سنندج فقط یک وزنه بردار خط بخورد و نفر دوم در جریان این اردوی خارج از تهران مشخص شود.»

رکوردگیری روز چهارشنبه تیم ملی از این جهت که رکوردهای وزنه برداران ملی پوش در هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری لحاظ خواهد شد نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

گفتنی است این رکوردگیری از ساعت 17 فردا (چهارنشنبه) با حضور حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری، داراب ریاحی دبیر فدراسیون و بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار می شود.
۱۵ شهریور ۱۳۹۰ ۱۴:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.