کریم صفایی : امید به کسب چند مدال در رقابتهای جهانی چین را داریم

کریم صفایی : امید به کسب چند مدال در رقابتهای جهانی چین را داریم
رییس فدراسیون تیروکمان از اعزام تیم‌های ملی بانوان و مردان به مسابقات کاپ جهانی چین خبر داد و افزود: امید کسب چند مدال را در رشته کامپوند داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کریم صفایی گفت تیم‌های ملی بانوان و مردان تیر و کمان در حال حاضر در اردوی آمادگی به منظور شرکت در چهارمین دوره مسابقات کاپ جهانی که بنا است در «شانگهای» چین برگزار شود،‌ به سر می‌برند.

وی ادامه داد: اعضای تیم ملی برای شرکت در این مسابقات 20 شهریور امسال به چین اعزام خواهند شد که به نظر می‌رسد، در حال حاضر آمادگی ملی پوشان نسبت به قبل بهتر است.

صفایی افزود: در رشته کامپوند هم در رده بانوان و هم آقایان باید مدال کسب کنیم و در رشته ریکرو نیز امید کسب مقام تا ششمی را داریم و خواهان حداقل کسب یک مدال هستیم.

رییس فدراسیون تیروکمان افزود: همچنین تیم‌های ملی پس از بازگشت از این مسابقات برای حضور در رقابت‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک که از 27 مهر در ایران برگزار می‌شود، آماده خواهند شد و امیدواریم اعضای تیم از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

صفایی درباره راهیابی مهتاب پارسامهر به فینال جام جهانی تیروکمان هم گفت: با توجه به کسب امتیازات چهار مسابقه تیروکمان در کرواسی، ترکیه ، آمریکا و شانگهای چین و مشخص شدن رنکینگ، مهتاب پارسامهر به فینال جام جهانی راه یافت.

وی افزود: این برای اولین بار است که یک ایرانی در این سطح وارد این مسابقات می‌شود.
۱۴ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.