در آستانه اعزام به رقابتهای جهانی استانبول؛افشار زاده با کادر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار کرد

در آستانه اعزام به رقابتهای جهانی استانبول؛افشار زاده با کادر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار کرد
روز گذشته بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در خانه کشتی با کادر فنی تیمهای کشتی فرنگی و آزاد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در آستانه اعزام تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان به رقابتهای جهانی استانبول که مرحله اول مسابقات گزینشی المپیک 2012 لندن نیز می باشد بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با حضور در خانه کشتی با محمد بنا (سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی) ، جمشید خیرآبادی ایرج اسفندیاری ،حمید رضا اسماعیل نژاد و روسول جزینی (کادر فنی فرنگی) . غلامرضا محمدی(سر مربی تیم ملی کشتی آزاد) ،محسن کاوه، امیر توکلیان و ابراهیم مهربان ( کادر فنی آزاد)، دکتر امیر ساسان (پزشک تغذیه) ،ریف رفیتف (ماساژور) دیدار و گفتگو کرد. بهرام افشارزاده در این دیدار ضمن خسته نباشید به آنها ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان کشورمان در رقابتهای جهانی ترکیه بخوبی از اعتبار کشتی ایران دفاع کنند.

در این نشست کادر فنی تیم ملی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری ها و حمایت های کمیته ملی المپیک از تیمهای ملی به روند چگونگی آماده سازی کشتی گیران از ابتدای امر تاکنون اشاره داشته و عنوان داشتند با تمام توان از اعتبار کشتی ایران در رقابتهای جهانی برای کسب سهمیه دفاع خواهند کرد.

سپس کادر فنی به برخی کمبودهای حاضر در اردو اشاره کردند  که دبیر کل کمیته ملی المپیک دستور داد تا در اسرع وقت اقدام به تهیه و رفع کمبودهای کادر فنی نمایند .

افشارزاده در خاتمه این نشست اظهار داشت:کشتی برای مردم ایران فقط یک رشته ورزشی نسیت بلکه ریشه در تاریخ و فرهنگ مان دارد و به همین دلیل است که آنان همیشه حساسیت خاصی در پیگیری اخبار آن داشته و دعای خیرشان بدرقه راه ملی پوشان می کنند. امیدوارم به لطف الهی و دعای خیر مردم مزد زحمات خود را در این رقابتها گرفته و دل ملتی را شاد کنید.

بنا بر دستور افشارزاده مسئولان تدارکاتی کمیته ملی المپیک صبح امروز اقدام به برطرف کردن درخواست های کادر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی در اردو کردند.
۱۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.