وفایی به مسابقات اسنوکرشانگهای چین اعزام شد

حسین وفایی نایب قهرمان اسنوکر زیر 21 سال آسیا به مسابقات حرفه ای های جهان (Shanghai Masters) که در کشور چین برگزار می گردد، اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، حضور در جمع 32 بازیکن حرفه ای جهان در رشته اسنوکر از افتخاراتی است که این بازیکن جوان برای کشورمان به ارمغان آورده است. کنفدراسیون آسیایی اسنوکر و بیلیارد ACBS برای شرکت در مسابقات حرفه ای های جهان دارای دو سهمیه بود که یکی از این سهمیه ها را به دلیل داشتن روابط بسیار خوب با فدراسیون ایران و همچنین رایزنی های رئیس فدراسیون به حسین وفایی بازیکن تیم ملی کشورمان واگذار کرد. 

حسین وفایی بامداددیروز به سرپرستی کامران شهلا به این مسابقات اعزام شد. مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات 13 شهریور ماه برگزار می شود که 32 بازیکنان برتر جهان در این مراسم از روی فرش قرمز وارد سال باشکوه شانگهای می شوند.

اولین دیدار و شاید مهم ترین دیدار زندگی حسین وفایی روز دوشنبه 14 شهریور مقابل فرگل ابراین خواهد بود و این مسابقه 5 از 9 فریم می باشد که در صورت پیروزی به مرحله یک شانزدهم راه پیدا می کند. گفتنی است در صورت پیروزی مقابل فرگل ابراین به مصاف پیتر ابدون قهرمان جهان در سال 2002 خواهد رفت.

۱۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.