مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان – سوئیس ؛ جعفری دومین مدال را به گردن آویخت

مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان – سوئیس ؛ جعفری دومین مدال را به گردن آویخت
سید مرتضی جعفری اسکی باز تیم ملی اسکی جوانان دومین مدال برنز قهرمانی جهان در رشته سوپر جی ( مارپیچ سرعت ) را نصیب ایران کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در مسابقه مارپیچ سرعت و با حضور 28 اسکی باز از 9 کشور لوکاس کلوچ از جمهوری چک با 23/63 ثانیه اول شد و طلا گرفت ، یاکوب رست از اطریش با 23/71 دوم شد و سید مرتضی جعفری از جمهوری اسلامی ایران با 23/72 ثانیه مدال برنز قهرمانی جهان را به گردن آویخت .

این دومین مدال جعفری در مسابقات قهرمانی جهان در سوئیس است که برای اولین بار در ایران و در سال 89 توانست همین مدال را در مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان بدست آورد .
 
دیگر اسکی بازان تیم ملی اسکی چمن جوانان مهدی سولقانی و رضا کیادربندسری در رده بندی قرار نگرفتند .

شایان ذکر است در سومین روز از مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان در گلدنگین سوئیس و در رشته مارپیچ سرعت و ترکیبی اسکی بازان اطریش عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبا داشتند.

 در این رقابتها و در رشته سوپر کمبینه ( ترکیبی مارپیچ سرعت و مارپیچ کوچک) هانس آنگر اطریشی طلا گرفت و یکه تازی یان نمک را در رقابتهای قهرمانی جهان شکست . در این مسابقه 2 اسکی باز جمهوری چک دوم و سوم شدند .

در رشته سوپر جی ( مارپیچ سرعت ) یان نمک توانست مدافع قهرمانی باشد و طلا گرفت ، اسکی بازان سوئیس و ایتالیا دوم و سوم شدند . در بخش بانوان نیز در رشته ترکیبی بینیکا لنز از سوئیس اول شد و اسکی بازان اطریش و آلمان دوم و سوم شدند .

در این مسابقات اسکی بازان کشور میزبان توفیق چندانی در کسب مدال نداشتند . 
۱۳ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.