احسان حدادی مدال خود را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تقدیم کرد

احسان حدادی مدال خود را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تقدیم کرد
احسان حدادی پس از کسب مدال برنز مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان مدال خود را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، عضو تیم ملی دوومیدانی ایران که موفق شد نخستین مدال جهانی این رشته برای ایران را در سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان کسب کند،گفت: این مدال را در آستانه عید سعید فطر به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تقدیم می‌کنم.

احسان حدادی ضمن ابراز خرسندی از کسب نخستین مدال برنز دوومیدانی ایران در جهان گفت: از کسب مدال برنز مسابقات جهانی بسیار خوشحالم و در شب عید سعید فطر این مدال که نخستین مدال تاریخ دوومیدانی ایران است را به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب تقدیم می کنم.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران و قهرمان پرتاب دیسک آسیا در ادامه خاطرنشان کرد: رقابت های خوبی را پشت سرگذاشتم اما خدا را شکر که توانستم به این موفقیت دست پیدا کنم.

احسان حدادی خاطرنشان کرد: از همان پرتاب اول می دانستم که می توانم در این دوره از مسابقات مدال بگیرم.همین مدال برنز هم موفقیت بزرگی است که برای دوومیدانی ایران رقم خورد.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران دیروز سه شنبه در سیزدهمین دوره رقابتهای دوومیدانی جهان در پرتاب دیسک با ثبت رکورد 66 متر و 8 سانتیمتر پس از پرتابگران آلمان و استونی به مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

۱۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.