پیش بسوی المپیک لندن(91)؛سرمربی تیم ملی بوکس:شاید در 9 وزن بوکسوربه رقابتهای کسب سهمیه فرستادیم

پیش بسوی المپیک لندن(91)؛سرمربی تیم ملی بوکس:شاید در 9 وزن بوکسوربه رقابتهای کسب سهمیه فرستادیم
تمامی نفرات حاضر در 10 وزن تیم ملی بوکس را در اردوهای آنالیز کرده و به همین دلیل تصمیم داریم در 9 وزن بوکسور راهی رقابتهای کسب سهمیه المپیک لندن کنیم.


حسین نهرودی، سرمربی تیم ملی بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:این یک واقعیت است که نفرات اعزامی به مسابقات جهانی آذربایجان جوان و کم تجربه بوده و نمی توان از آنها در مسابقاتی آنهم براحتی انتظار کسب سهمیه داشت ولی به انگیزه مشتزنان در تیم ملی اعتماد کامل دارم چرا که آنها ترسی از مبارزه با حریفان جهانی خود ندارند.

وی ادامه داد:اردو و مسابقه با مشتزنان ارمنستانی خیلی برای ملی پوشان ما مفید بود اما اگر بچه ها با تجربه تر بودند می شد راحت تر در خصوص کسب سهمیه المپیک حرف زد هر چند باید این واقعیت را قبول کرد که بوکس ایران هنوز برای جهانی شدن نیاز به زمان دارد.

نهرودی در خصوص اینکه در مسابقت قزاقستان چطور آیا شانسی برای کسب سمیه داریم  یا خیر اظهار داشت:طبیعی است کسب سهمیه در رقابتهای جهانی برای بهترین های جهان هم سخت است چه برس به ما ولی در مسابقات قاره ای آسیا که در قزاقستان برگزار می شود با توجه به اینکه زمان بیشتری برای آماده سازی مشتزنان داریم امید بیشتری برای کسب سهمیه می رود.
۸ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.