پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بلگراد؛نشست صمیمانه رئیس فدراسیون تیراندازی با تیم‌ملی اهداف پروازی

پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بلگراد؛نشست صمیمانه رئیس فدراسیون تیراندازی با تیم‌ملی اهداف پروازی
تیم‌ملی تیراندازی اهداف پروازی ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک فردا عازم بلگراد خواهد شد.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی پیش از سفر به مسابقات قهرمانی جهان بلگراد طی نشستی با سید‌مهدی هاشمی،رئیس فدراسیون تیراندازی به بررسی رئوس اهداف این تیم در این مسابقات پرداخت.

هاشمی در این دیدار خطاب به تیم ملی اهداف پروازی گفت: تلاش می‌کنیم تا جلسات حضوری بیشتری با ملی‌پوشان داشته باشیم تا از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های شما عزیزان آشنا شویم.

وی با اشاره به مسابقات پیش‌رو ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی اهداف پروازی افزود: این تیم در جام‌جهانی اسلوونی موفق شد در رتبه تیمی به مقام چهارم آسیا دست یابد و فاصله خود را با سایر رقبا کمتر کند و در انفرادی نیز چند رکورد برون مرزی را بهبود بخشد و این نشانه پیشرفت خوبی در رشته اهداف پروازی است.

گفتنی‌است تیم‌ملی اهداف پروازی،امروز آخرین تمرین خود را در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌کند و بامداد فردا عازم بلگراد پایتخت کشور صربستان خواهد شد.

تیم ملی اهداف پروازی ایران را این نفرات تشکیل می‌دهند:

در تراپ زنان و رده بزرگسالان، نرگس رنجبر و فاطمه امیربهزادی و در رده جوانان بهاره و غزاله جهاندار تیم ملی را همراهی می‌کنند.

در تراب مردان و رده بزرگسالان، امیر ابری لواسانی، سیدبابک یگانه، نریمان نیکخو و در رده جوانان صمد خانی و سیدمجتبی میرامینی مسافر بلگراد خواهند بود.

همچنین در رشته اسکیت، البرز اینانلو، علی دوستی، امیرچاووشی، ادریس شاه‌محمدی و مسعود عزیزیان در این مسابقات پیراهن تیم‌ملی را به تن دارند. ضمن اینکه علی افسری به عنوان سرپرست و پیام رجایی به عنوان مربی تیم‌ملی اهداف پروازی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

گفتنی‌است، سایت اهداف پروازی بلگراد از زیباترین و مجهزترین میدان‌های اهداف پروازی جهان است وسطح کیفی این رقابت‌ها نسبت به جام‌جهانی، بالاتر و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

شایان ذکر‌است مسابقات قهرمانی جهان بلگراد از سیزدهم شهریورماه آغاز و به مدت یک‌هفته ادامه خواهد یافت.
۸ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.