دبیر انجمن دراگون بوت: به حمایت بیشتر مسئولان ورزشی نیازمندیم

دبیر انجمن دراگون بوت گفت: از نقطه نظر سخت افزاری در شهرستان ها با مشکل روبرو هستیم و برای برطرف کردن این مشکل به حمایت بیشتر مسئولان ورزش کشور نیازمندیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"محمد کنی" افزود:‌ در حال حاضر یکی از معضلات موجود برای کار و فعالیت در این بخش به مشکلات سخت افزاری و کمبود امکانات مربوط می شود و ما نمود این مسئله را در شهرستان ها بیشتر از نقاط دیگر احساس می کنیم.

وی افزود:‌در حال حاضر کلیه شهرستان ها تقاضای خرید پارو دارند و این در حالی است که هزینه برای تهیه امکانات مربوط به فعالیت در این رشته بسیار بالاست. به خصوص و با توجه به اهمیت یافتن رشته 10 نفره، نیاز فوری برای خرید قایق های 10 نفره وجود دارد.

کنی تصریح کرد: درحال حاضر قیمت هریک قایق باست کامل نزدیک به ده میلیون تومان است و انجمن به تنهایی قادر به تهیه این لوازم و امکانات نیست. البته نباید فراموش کرد که هزینه خرید یک قایق دراگون بوت منجر به فعال شدن حداقل 44 نفر (22 آقا و 22 خانم) در این رشته ورزشی جذاب و بانشاط خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم که بتوانیم با حمایت بیشتر مسئولان محترم وزارت ورزش و بودجه ای که برای تهیه تجهیزات ورزشی اختصاص می دهند برای برطرف کردن این مشکل گام های اساسی برداریم.
۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.