پیش بسوی المپیک لندن(88)؛سجاد مرادی چهارمین سهمیه قطعی المپیک را کسب کرد

پیش بسوی المپیک لندن(88)؛سجاد مرادی چهارمین سهمیه قطعی المپیک را کسب کرد
سجاد مرادی دونده ماده 800 متر کشورمان عصر دیروز در دومین روز مسابقات قهرمانی جهان در دایگو کره جنوبی موفق شد در مرحله نیمه نهایی جواز حضور در المپیک 2012 لندن را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، سجاد مرادی در مرحله نیمه نهایی در مصاف با هشت ورزشکار با ثبت زمان یک دقیقه و 46 ثانیه و 17 صدم ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه هفتم گروه اول مرحله نیمه نهایی موفق شد خود را به جمع المپیکی های ایران اضافه کند.

وی در عین شایستگی و عملکرد خوب از راه یابی به مرحله فینال مسابقات قهرمانی جهان که در بالاترین سطح دوومیدانی برگزار می شود، بازماند.

دوندگانی از اتیوپی، هلند و سودان در این گروه به ترتیب با کسب زمان های 1دقیقه و 44 ثانیه و 55 صدم ، 1 دقیقه و 44 ثانیه و 60 صدم و 1 دقیقه و 44 ثانیه و 62 صدم مقام های اول تا سوم دست یافتند.
ورزشکاری از کنیا نیز با یک دقیقه و 44 ثانیه و 82 صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد و رابینسون آمریکایی در این مرحله با یک دقیقه و 45 ثانیه و 27 صدم پنجم شد.
ورزشکاری از اسپانیا نیز با یک دقیقه و 48 ثانیه و 45 صدم ثانیه در این گروه هشتم شد.
سجاد مرادی در عین حال موفق شد بهترین رکورد خود در فصل جاری را در این مسابقه به ثبت برساند.

با این حساب، تا این لحظه تعداد ورزشکاران دوومیدانی کار حاضر ایران در المپیک 2012 لندن به صورت قطعی به چهار نفر رسیده است.

کاوه موسوی در پرتاب چکش، سجاد مرادی در دو 800 متر، امین نیک فر در پرتاب وزنه، احسان حدادی و محمد صمیمی در پرتاب دیسک تاکنون موفق شده اند ورودی های b المپیک را کسب کنند.

با توجه به قانون حضور تنها یک ورزشکار سهمیه b هر رشته از یک کشور، تا این لحظه تنها یکی از پرتابگران دیسک کشورمان می تواند در المپیک شرکت کند که با توجه به رنکینگ حدادی، بدون شک وی هم اکنون نماینده کشورمان در المپیک خواهد بود.
۷ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.