بازتاب موفقیت های چشمگیر هاکی روی چمن ایران در هنگ کنگ

بازتاب موفقیت های چشمگیر هاکی روی چمن ایران در هنگ کنگ
موفقیت تیم ملی هاکی چمنی ایران در مسابقات امیدهای آسیا در هنگ کنگ بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه ها بهمراه داشت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هاکی؛پس از درج این خبر در سایت رسمی فدراسیون جهانی هاکی اکنون مقاله ای نیز از این موفقیت چشمگیر در ماهنامه فدراسیون هاکی آسیا به چاپ رسیده است:

 زمانی تیم های اروپایی بازیهای چشمگیری از خود به نمایش می گذاشتند ولی اکنون تیم ایران بازیهای زیبایی در مسابقات انجام میدهد.

یک برنامه منسجم در هاکی داخل سالن این امکان را به تیم ملی یک کشور می دهد تا در بازیهای چمنی نیز به خوبی بدرخشد.

تیم ملی هاکی داخل سالن ایران که در بازیهای آسیایی سال 2010 به خوبی درخشید، اکنون ثابت کرد که تیم چمن این کشور نیز   می تواند موفقیت های بزرگی کسب نماید.تیم هاکی چمن ایران در مسابقاتی که اخیراً در هنگ کنگ برگزارشد به خوبی بازی کرد و موفق شد در سومین دوره مسابقات امید های آسیا به مقام سوم دست یابد.

بهرام شفیع،رئیس فدراسیون هاکی اظهار دارد : " شرکت منظم ایران در مسابقات هاکی داخل سالن مزیت های بسیاری برای تیم ملی ما دارد.عضو کنسول فدراسیون هاکی آسیا و رئیس کمیته هاکی داخل سالن می افزاید: ایران به دلیل داشتن ساختاری قوی، تواناییهای بسیار بالایی دارد و همچنین برنامه های منسجم این فدراسیون یکی از عوامل موفقیت های اخیر تیم های ملی ما در مسابقات مختلف محسوب می شود.

در ادامه بهرام شفیع خاطر نشان کرد: ما برای توسعه هاکی داخل سالن در آسیا نیز برنامه ریزی های مختلفی انجام داده ایم و معتقدیم که اولین قدم برای پیشبرد این ورزش در منطقه برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری است. تا از این طریق بتوانیم دانش خود را در زمینه هاکی داخل سالن به یکدیگر انتقال دهیم و همچنین با برگزاری این کلاسها می توانیم مسابقات را به راحتی برگزار نماییم. ایران به دلیل داشتن مربیان باتجربه و داوران بین المللی آمادگی برگزاری این کلاسها را دارد.

بهرام شفیع در مورد توسعه هاکی داخل سالن در آسیا پیشنهاد کرد : آسیا به 4 منطقه تقسیم شود و پس از برگزاری مسابقات در هریک از این مناطق ، تیم های منتخب از هر منطقه با یکدیگر در مسابقات جام آسیا روبرو شوند.

همچنین تن سری پی آلاجندرا ، دبیر کل فدراسیون هاکی آسیا ، در مورد پیشبرد هاکی داخل سالن در آسیا می افزاید:(با الهام از تئوری پیشرفت هاکی فدراسیون هاکی ایران)  ما انتظار داریم کشورهای آسیایی بیشتری برنامه های خود در زمینه هاکی داخل سالن را به اجرا درآورند تا از این طریق بتوانند برنامه های خود در هاکی چمنی را تکمیل سازند.
۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.