نخستین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان 2009 – سنگاپور؛مهندس علی آبادی:ورزشکاران ما از ظرفیت‌هایشان به خوبی استفاده کرده‌اند

نخستین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان 2009 – سنگاپور؛مهندس علی آبادی:ورزشکاران  ما از ظرفیت‌هایشان به خوبی استفاده کرده‌اند
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی قرار گرفتن در مکان نهم یا دهمی بازی‌های آسیایی نوجوانان در سنگاپور را مقامی خوب برای ایران ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛محمد علی‌آبادی در جمع خبرنگاران در ارزیابی از مکان احتمالی کاروان ایران در پایان این دوره از بازی‌ها گفت: مکان نهم یا دهم در جدول رقابت‌ها برای کاروان ایران جایگاه خوبی است.
رییس سازمان تربیت بدنی درمورد عملکرد کاروان ایران در بازی‌های سنگاپور اظهار کرد: کاروان ایران نتایج خوبی را تاکنون کسب کرده است. به ویژه در رشته‌ی دوومیدانی نتایج بهتر از بقیه بوده است. روز جمعه در رقابت‌های دوومیدانی بدشانس بودیم که به خاطر دو صدم ثانیه فاصله مدال طلا تبدیل به نقره شد.
وی ادامه داد: کاروان ایران با هفت تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده ضمن اینکه بانوان ایرانی با حجاب کامل اسلامی حضور دارند. طبیعی است که این مساله کار آنها را کمی دشوارتر می‌کند اما، معتقدم همه‌ی ورزشکاران ایران از ظرفیت‌هایشان به خوبی استفاده کرده‌اند. 
رئس کمیته ملی المپیک یادآور شد: این مسابقات می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای ورزشکاران ایران در آینده باشد. ولی باید تلاش و کوشش‌مان را بیشتر کنیم تا بتوانیم در آینده نتایج بهتری گرفته و موفق‌تر باشیم.
وی هم‌چنین درمورد عملکرد تیم ملی بسکتبال سه نفره گفت: ملی‌پوشان بازی خیلی خوبی را از خود ارایه کردند. در زمان‌های اول و دوم از حریف پیش بودند اما، در زمان سوم بازی از دست‌شان خارج شد و نتوانستند پیروز شوند. به هر حال این اتفاقات در ورزش وجود دارد. در این دیدار هم علی‌رغم اینکه ایران می‌توانست پیروز باشد نتیجه را واگذار کرد.

 

۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.