"پرتوا دارابی" قهرمان ووشوی جوانان آسیا: مزد زحمات مربیان و فدراسیون را با مدال طلا دادم

دارنده مدال طلای رقابتهای ووشو جوانان آسیا در بخش ساندای بانوان گفت: کسب مدال در رقابتهای آسیایی که با حضور بهترین های این رشته برگزار می شود کار دشواری است و من خوشحالم که توانستم با ناک اوت کردن رقبای خود به مدال زرین این پیکارها دست یابم.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، "پرتوا دارابی" در این باره اظهار داشت: با وجود اردوهای سخت و گذراندن تمرینات فشرده  بدنسازی و تکنیکی زیر نظر "پانگ یان" سرمربی چینی ساندای بانوان به کسب مدال در این مسابقات امیدوار بودم و خوشحالم که توانستم با به دست آوردن این مهم مزد زحمات خودم و مسئولان این فدراسیون را بدهم.

 وی ادامه داد: بانوان آسیایی در بخش ساندا مدعی کسب مدال در رقابتهای بین المللی هستند، چرا که مهد این رشته ورزشی بوده اند و با این شرایط کار ما هم برای کسب مدال و رفتن بر روی سکوی های اول تا سوم مشکلتر بود که خوشبختانه دست یابی به این مهم با ناک اوت کردن حریف اندونزی و قزاقستان برای من حاصل شد.

دارابی در این باره تاکید کرد: البته حضور ما در کنار تیم ووشو بزرگسالان در اردوهای آماده سازی باعث شد تا با اعتماد به نفس بیشتری با کشورهای آسیای شرقی روبرو شویم و در حین تمرین نیز از تجربیات این تیم استفاده بهینه ای را برای اجرای حرکات تکنیکی و تاکتیکی با حریف را کسب کردیم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جوانان آسیا در سال 2010 سنگاپور اذعان داشت: بانوان ووشوکار ایران روند رو به رشدی را طی می کنند چرا که روز به روز اهمیت مسئولین فدراسیون به این بخش بیشتر می شود و سرمایه گذاری های کلانی را در این بخش داشته اند و همین امر باعث ایجاد انگیزه برای ملی پوشان شده تا کشورهای آسیایی هم حساب ویژه ای را بر روی بانوان ساندا کار ایران باز کنند.

وی با اشاره به حضور موفق تیم بانوان کشورمان در این رقابتها، تاکید کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی ساندا در این رقابتها برای ووشو ایران بسیار با ارزش بود چرا که قدرت های برتر آسیا همه برای کسب مدال وارد این مسابقات شده بودند که با مدال آوری ووشوکاران ایران به خصوص در رده بانوان این مهم حاصل شد.

دارابی در خاتمه افزود: در حال حاضر خود را برای مسابقات جهانی مالزی آماده می کنم که امیدوارم بتوانم در این رقابتها نیز افتخار آفرین باشم.
۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.