گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛سرمربی تیم بسکتبال سه نفره ایران :بازیکنان ما دچار استرس شدند

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛سرمربی تیم بسکتبال سه نفره ایران :بازیکنان ما دچار استرس شدند
سرمربی تیم بسکتبال سه نفره ایران در خصوص عملکرد این تیم در دیدار نهایی مقابل چین گفت چنانچه بازیکنان دچار استرس نمی شدند قطعا نتیجه بازی را واگذار نمی کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به سنگاپور، تیم بسکتبال سه نفره ایران روز شنبه درحالی که تا واپسین لحظات بازی، عنوان قهرمانی بازی ها را از آن خود کرده بود در نهایت با نتیجه 29 بر 26 مقابل چین شکست خورد تا به مدال نقره این بازی ها دست پیدا کند.
امیرآقاجان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازیکنان ما متاسفانه دچار استرس شدند و همین امر مانع از قهرمانی آنها شد. ما قصد داشتیم حفظ توپ کنیم تا در ضد حملات، حریف خود را تحت فشار قرار دهیم اما متاسفانه بازیکنان ما موفق به انجام این کار نشدند و در نهایت شکست خوردیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کند داور هنگ کنگی این دیدار، به نفع تیم چین سوت زده است، اظهار داشت: ما در سه منطقه عرب ها، آسیای میانه و شرق آسیا قرار داریم و همواره با این موضوع مواجهیم. اما من اعتقاد دارم باید آنقدر قوی ظاهر شویم که نتیجه را خودمان تعیین کنیم و مجبور نشویم گناه شکست را بر گردن دیگران بیندازیم.

 

۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.