پیش بسوی المپیک لندن(87)؛رودکی تا آستانه کسب برنز پیش رفت ولی به عنوان پنجمی بسنده کرد

پیش بسوی المپیک لندن(87)؛رودکی تا آستانه کسب برنز پیش رفت ولی به عنوان پنجمی بسنده کرد
در ادامه مسابقات جهانی جودو فرانسه محمدرضا رودکی جودوکار سنگین وزن کشورمان با برتری قاطعانه مقابل قهرمان المپیک آتن دست به کار بزرگی زد و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی پاریس صعود کرداما اودر نهایت به عنوان پنجمی این رقابتها اکتفا کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نماینده کشورمان  در وزن مثبت 100  کیلو گرم بعد از دو پیروزی برابر حریفان مغولی و ایسلند، در سومین دیدار به مصاف سوزوکی جودوکار عنوان دار ژاپنی رفت و توانست با ضربه فنی این حریف نامدار را شکست دهد.

 این ژاپنی 31 ساله مدال طلای المپیک آتن که 2 طلای جهان در سالهای 2003 اوزاکا و 2005 قاهره، برنز جهانی 2010 توکیو، طلای بازیهای آسیایی2002 بوسان، دو نقره آسیا در سالهای 2004 و 2008 و طلای یونیورسیاد جهانی دانشجویان را در کارنامه دارد مغلوب قهرمان جودوی کشورمان شد.

اما رودکی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با شکست مقابل آندریاس توزلر آلمانی که در رتبه سوم رنکینگ جهانی قرار دارد به گروه بازنده ها رفت تا در این مرحله شانس خود را برای کسب مدال برنز آزمایش کند. وی در این مرحله با برتری مقابل "جابالاه" از کشور تونس به دیدار رده بندی راه یافت تا  برای کسب مدال برنز با کیم سونگ مین که رتبه چهارم رنکینگ جهانی را در اختیار دارد مبارزه کند که با شکست برابراین حریف به عنوان پنجمی بسنده کرد.

اما جواد محجوب دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای 100 کیلوگرم بعد از برتری مقابل حریف قرقیزستانی در دور اول در دیدار بعدی مقابل "اریکلی تسکریدزه" از گرجستان و نفر 26 رنکینگ جهانی قرار گرفت و با شکست مقابل این حریف از گردونه رقابت ها کنار رفت.
۶ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.