بهمراه هاشمی و افشارزاده انجام شد؛ بازدید استاندار و مدیرکل تربیت بدنی اردبیل از اردوی تیمهای ملی کشتی و وزنه برداری

بهمراه هاشمی و افشارزاده انجام شد؛ بازدید استاندار و مدیرکل تربیت بدنی اردبیل از اردوی تیمهای ملی کشتی و وزنه برداری
معاون سازمان تربیت بدنی و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان بهمراه هیاتی از استان اردبیل روز گذشته از اردوی تیم های ملی کشتی و وزنه برداری بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ روز گذشته منصور حقیقت پور استاندار اردبیل ، کیومرث هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی ، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، نماینده مردم اردبیل در خانه ملت، اسبقیان مدیر کل تربیت بدنی استان اردبیل و احمدیان مشاور فدراسیون وزنه برداری با حضور در اردوی تیمهای ملی وزنه برداری و کشتی از نزدیک تمرینات ملی پوشان اعزامی کشورمان به رویدادهای بین المللی پیش رو را مورد بازدید قرار داده و با تک تک مربیان و ورزشکاران این رشته به گفتگو پرداختند.
در ابتدای این بازدید که از اردوی تیم ملی وزنه برداری آغاز شد ، حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی وزنه برداری گزارش مختصری را از روند تمرینات، اردوها و برنامه های آماده سازی اردونشینان هر سه رده سنی کشورمان ارائه داد و سال پیش را به لحاذ حضور در میادین مهم بین المللی برای کسب سهمیه المپیک 2010 نوجوانان و 2012 لندن سالی بسیار سخت و حساس عنوان داشت.
رضازاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های شبانه روزی افشارزاده ، از مدیران و مسئولین حاضر در این بازدید درخواست کرد تا حمایت های خود از این رشته مدال آور و افتخار آفرین را همچنان ادامه دهند و مطمئن باشند که با توجه ویژه به این رشته می توانند انتظار موفقیت و کسب مدال در مسابقات حساسی همچون بازیهای آسیایی و المپیک داشته باشند.
بعد از صحبتهای رضازاده،حقیقت پور استاندار اردبیل با اشاره به جایگاه حسین رضازاده در دل ایرانیان سراسر جهان اظهار داشت: رضازاده نه تنها بعنوان یک قهرمان مدال آور و افتخار آفرین بلکه به عنوان ورزشکاری که منش و روح پهلوانی و بزرگی را نیز رعایت نموده توانسته در دل تک تک ایرانیان جای گرفته و مایه افتخار آنان گردد.
او پرچم ایران را بارها و بارها در میادین بین المللی به اهتزاز در آورده و اشک شوق را در چشمان میلیونها ایرانی و مسلمان نشانده است. امیدوارم حضور او در اردوی تیم ملی بعنوان سرمربی زمینه ظهور رضازاده های دیگر و قهرمانان پهلوان منش را فراهم سازد.
وی در ادامه به استعداد و توانایی علی حسینی اشاره کرد و گفت: قدرت و نبوغ این جوان اردبیلی خیلی زود زبان زد مردم ایران شده و شخص رئیس جمهور نیز در جلسات هیات دولتی که خود من نیز افتخار حضور داشته ام شخصا از وضعیت او و برنامه هایش پرس و جو کرده اند. مطمئنم سعید خیلی زود زیر نظر حسین رضازاده و دیگر مربیان تیم ملی پله های ترقی را طی خواهد کرد و جایگزین شایسته ای برای قویترین مرد جهان خواهد شد.
استاندار اردبیل در پایان گفت: من بعنوان عضو کوچکی از خانواده خدمتگزار مردم در خدمت شما قهرمانان و ورزشکاران هستم و مطمئنا هر کاری که بتوانم انجام خواهم داد تا شما قهرمانان بتوانید با خیالی آسوده به تمرین و افتخار آفرینی بپردازید.
در ادامه این بازدید نیز هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی از حضور استاندار و هیات همراه ایشان در اردوی تیم ملی وزنه برداری تقدیر و تشکر نمود و گفت: مطمئنم حضور مسئولین نظام باعث دلگرمی و قوت قلب ورزشکاران و مربیان آنها می گردد و به آنان این موضوع را گوش زد می کند که مسئولین در کنارشان هستند و از نزدیک تلاشها و زحماتشان را برای موفقیت و اعتلای نام ایران مشاهده می کنند.
وی ادامه داد: امیدوارم این بازدیدها و حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد و ورزشکاران نیز با کسب موفقیتهای پی در پی در میادین بین المللی پاسخ زحمات مربیان و مسئولین نظام را بدهند.
در پایان نیز بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین اظهار داشت: وزنه برداری و کشتی از اولین دوره حضور ایران در بازیهای المپیک و آسیایی برای کشورمان مدال کسب کرده اند و از این پس نیز امیدهای اصلی ما برای موفقیت به حساب می آیند. سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک با علم بر توانایی و پتانسیل موجود در اردونشینان این رشته حمایت و پشتیبانی های لازم را بعمل خواهند آورد تا اردونشینان وزنه برداری بتوانند در جوی آرام و به دور از هیاهو تمرینات خود را برای موفقیت و افتخار آفرینی پیگری نمایند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: درب اطاق من همیشه به روی ورزشکاران، قهرمانان و اهالی ورزش باز بوده و اینجا نیز اعلام می کنم هر گونه کاستی و مشکل را به من اعلام کنید تا در اولین فرصت زمینه رفع آنرا مهیا سازم. در پایان از تمامی شما می خواهم که در این رویدادهای پیش رو به هیچ چیز جز اینکه چشم میلیونها ایرانی به قدرت و توان شماست فکر نکنید و طوری حرکت کنید که در تمامی مسابقات مایه افتخار ایرانیان باشید، چه از لحاذ ورزشی و چه اخلاقی.
مسئولین استان اردبیل، سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک کشورمان سپس راهی اردوی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی که در خانه کشتی تهران برپاست شدند و از تمرینات اردونشینان این رشته نیز بازدید بعمل آوردند.
محسن کاوه مربی تیم ملی کشتی آزاد و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این بازدید گزارشاتی را از روند آماده سازی ملی پوشان به مسئولین ارائه داند.


 

 

۳۰ فروردین ۱۳۸۸ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.