پیسش بسوی المپیک لندن(84)؛حذف قامی نژاد در برابر حریف قدرتمند برزیلی

پیسش بسوی المپیک لندن(84)؛حذف قامی نژاد در برابر حریف قدرتمند برزیلی
امیر قاسمی نژاد درحالی مقابل حریف نامدار برزیلی متحمل شکست شد که پیش از رویارویی با این حریف، جودوکار مطرح آلمانی را شکست داده بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جودوکار منهای 81 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود در رقابت های جهانی پاریس حریفی از مغلوستان را از پیش رو برداشت. وی در در دومین دیدار خود در مسابقات جودوی قهرمانی جهان دست به کار بزرگی زد و موفق شد نفر یازدهم رنکینگ جهانی را شکست دهد. نماینده جودوی کشورمان در سومین دیدارش به مصاف "لئوناردو چیلرهو" از برزیل رفت. چیلرهوی برزیلی نفر دوم رنکینگ جهانی است که با 28 سال سن کارنامه پرمدالی دارد. دو برنز المپیک 2004 و 2008، دو طلا و یک نقره پان آمریکن، طلای جوانان جهان و نقره جهانی 2010 توکیو بخشی از مدال‌های اوست. قاسمی نژاد مقابل این حریف متحمل شکست شد و از گرودونه رقابت های جهانی کنار رفت.

 در ادامه رقابت های قهرمانی جهان در پاریس امروز جواد محجوب جودوکار وزن منهای 100 کیلوگرم و محمدرضا رودکی جودوکار وزن به اضافه 100 کیلوگرم تیم ملی جودوی ایران به مصاف حریفان خواهند رفت.

 رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان از روز سه شنبه با حضور 880 جودوکار از 132 کشور در سالن "پیردوکوبرتن" شهر پاریس آغاز شد وفردا ششم شهریورماه به پایان خواهد رسید.
۵ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.