رقابتهای کیک بوکسینگ قهرمانی جهان – آلمان ؛با قطعی شدن 7مدال دیگر جمع مدال های ایران به عدد 12

ملی پوشان فدراسیون ورزشهای رزمی در روز دوم رقابتهای جهانی آلمان-کارلسرهه توانست 7 مدال برا ی کشورمان قطعی کندو با ااحتساب مدال های روز گذشته جمع مدال های ایران به عدد 12 رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون رزمی؛در ادامه بازیها احمد نیک کار نماینده وزن 60 کیلو کشورمان پس از پیروزی بر حریفانی از کشور های آلمان و لهستان به مرحله فینال را ه یافت ، با این پیروزی ها مدال نقره وی قطی شده و برای مدال طلا تلاش خواهد کرد.

حمزه مرادیان ملی پوش وزن 65 کیلو کشورمان با برتری بر حریفانی از آلمان و چک راهی فینال مسابقات شد و  در ادامه برای تصاحب گردن آویز طلا رقابت خواهد کرد.

حسین حیاتی در وزن 70 پس از این که یک بازی استراحت در قرعه او قرار گرفت با غلبه بر حریفی از کشور کوزووفینالیست شد در بازی بعد برای کسب مدال طلا به میدان خواهد رفت.

مجید کریمایی نماینده 75 کیلو در بازی مقابل قهرمان چک بدلیل اسیب دیدگی بازی را واگذار و با کسب مدال برنز از گردونه رقابتها حذف شد.

حسین علیزاده در وزن 85 کیلو با برتری به حریف روسی راهی رقابتهای فینال برای تصاحب مدال طلای وزنیش شد.

مهران چریکی در وزن 90 پس از بازی جذاب مقابل حریفی از بوسنی و غلبه براو در مصاف با حریف چک بازماند وبا کسب یک مدال برنز از گردونه رقابتها حذف شد.

اکبر کریمی نماینده سنگین وزن کشورمان و کاپیتان نیم ملی در وزن  مثبت90 پس از یک قرعه استراحت در مصافی دیدیی با حریفی از کشور میزبان بر او غلبه کرد تا با قطعی شدن نقره اش برای کسب مدال طلا به میدان برود .

بازی فینال قهرمان کشورمان جمعه ظهر به وقت تهران پیگیری خواهد شد.پیش از این نیز در روز نخست نتایج زیر بدست آمده بود:

مرجان صمدی نماینده وزن 55 کیلو کشورمان درمصاف با حریفی از آلمان و غلبه براو توانست مدال برنزش را قطعی کند در ادامه این رقابتها فتانه بهمنی دیگر نماینده بانوان کشورمان در وزن 65 کیلو توانست با غلبه بر حریفی از کشور میزبان به مدال برنز دست یابدو امینی کاوه نمانیده کشورمان در وزن  مثبت 65کیلو در مقابل حریفی از کشور کانادا باخت و حضور در فینال این وزن را از دست دادتا با یک مدال برنزدر استایل فول کنتاکت به کار خود  پایان داد.

حدیثه نوحی در وزن 60 کیلو به مصاف حریفی قدر از کشور آلمان رفت وحتی  امتیاز میزبانی نیزبه او کمک نکرد تا مدال برنز او قطعی شود.

در پایان روز نخست جمشید اصغر گیوه چی بازیکن وزن 75 کشورمان پس از یک مبازه دیدنی با حریف کوزوو به فینال رقابتها دست یافت و یک مدال نقره را  برای کشورمان قطعی ساخت.
۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.