دکتر مهدی علی نژاد: هر 20 نمونه آزمایش دوپینگ ورزشکاران ووشو منفی اعلام شد

دکتر مهدی علی نژاد: هر 20 نمونه آزمایش دوپینگ ورزشکاران ووشو منفی اعلام شد
دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو کشورمان در خصوص آزمایش های به عمل آمده از 20 ورزشکار تیم ملی جوانان و بزرگسالان ووشو گفت: هر 20 نمونه آزمایش دوپینگ ورزشکاران ووشو منفی اعلام شده است.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وی افزود: از ابتدای سال 90 ما برنامه های ویژه ای را برای بحث مبارزه با دوپینگ داشته ایم و کلاسهای متعدد آموزشی را در استانها برگزار نمودیم و آنها را موظف کردیم تیمهای استانها را که قرار است در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند آموزش کافی داده باشند.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در این عرصه در اردوهای تیم ملی گفت: در همین راستا و به تناوب کلاسهای آموزش ضد دوپینگ و عدم استفاده از داروهای ممنوعه را برای ملی پوشان ووشو برگزار کردیم و در جریان مسابقات انتخابی تیمهای ملی بزرگسالان و جوانان نمونه گیری هایی از ملی پوشان به عمل آوردیم که خوشبختانه هر 20 نمونه آزمایش به عمل آمده از آنها منفی است.

دکتر علی نژاد در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاریهای فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یادآور شد: همکاری، مساعدت و تعامل بسیار نزدیک ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با فدراسیون ووشو به خصوص آقای پور کاظمی و دکتر طباطبایی در شرایط بوجود آمده در پاک  بودن ملی پوشان ووشو بسیار موثر بود و در این جا لازم می دانم که از توجه این عزیزان قدردانی نمایم

۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.