2 وزنه بردار دیگر از اردوی تیم ملی خط می خوردند

در حالیکه دو هفته از آخرین رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری و حذف 5 وزنه بردار از اردو می گذرد، کوروش باقری قصد دارد تا قبل از آغاز اردوی سنندج روی نام 2 وزنه بردار دیگر هم خط قرمز بکشد.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، هم اکنون مجید عسگری در 62 کیلوگرم، سجاد بهروزی و جابر بهروزی در 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و احد سنجابی در 85 کیلوگرم، اصغر ابراهیمی و سعید محمدپور در 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال و محمدرضل براری در 105 کیلوگرم و رضا عاشوری زاده، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در 105+ کیلوگرم 12 ملی پوشی هستند که پس از سپری کردن دو اردوی تهران و زنجان در فهرست سرمربی تیم ملی باقی مانده اند اما باقری در نظر دارد در پایان سومین مرحله اردو در تهران دو وزنه بردار دیگر را از این لیست خارج کند. او در این باره گفت: «اردوی سنندج زمانی آغاز خواهد شد که ما کمتر از 2 ماه تا آغاز مسابقات جهانی پاریس فرصت داریم. به همین خاطر بهتر است اردو را با نفرات کمتری ادامه دهیم تا آنهایی که شانس بیشتری برای حضور در ترکیب نهایی دارند، با انگیزه بالاتری به تمرینات خود ادامه دهند.»

 باقری همچنین در مورد نحوه خط زدن این دو ملی پوش اینگونه توضیح داد: «بدون شک اولین ملاک برای من شرایط اردویی وزنه برداران و کیفیت تمریناتی است که آنها در این مدت انجام داده اند. با این حال تا قبل از آغاز اردوی سنندج یک رکوردگیری درون اردویی هم در تهران برگزار می کنیم تا براساس آن دو ملی پوشی را که باید از جمع دیگر نفرات خارج شوند مشخص شوند.»

سرمربی تیم ملی در مورد اردوی سنندج و ضرورت برگزاری اردوهای خارج از تهران نیز گفت: «بدون شک  برگزاری اردوهای خارج از تهران در ارتقا شرایط روحی – روانی وزنه برداران تاثیر مثبت خواهد گذاشت. تغییر آب و هوا و بهبود شرایط تغذیه ملی پوشان از جمله عواملی است که به آنها در بالا بردن کیفیت تمرینات و افزایش رکوردهایشان کمک خواهد کرد. از طرفی من معتقدم این حق تمام مردم ورزش دوست، خصوصا علاقه مندان به وزنه برداری در سراسر کشور است که قهرمانان و ملی پوشان وزنه برداری خود را از  نزدیک ببینند. تیم ملی وزنه برداری فقط متعلق به تهران نیست که در تهران تمرین کند. ما با همین سیاست طی یک سال اخیر در بیش از 10 استان کشور اردوی آماده سازی برگزار کردیم و همین موضوع خود بهترین تبلیغ برای افزایش علاقه مندی جامعه به رشته مدال آوری چون وزنه برداری است.»
۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.