رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ-آلمان؛4 برنز برای نمایندگان کشورمان قطعی شد

تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در روز نخست رقابتهای جهانی آلمان -کارلسرهه توانست 3 مدال برنز در بخش بانوان و یک نقره در بخش آقایان را برای کشورمان قطعی کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ در پایان روز اول رقابتهامرجان صمدی نماینده وزن -55 کیلو کشورمان درمصاف با حریفی از آلمان و غلبه براو توانست مدال برنزش را قطعی کند در ادامه این رقابتها فتانه بهمنی دیگر نماینده بانوان کشورمان در وزن -65 کیلو توانست با غلبه بر حریفی از کشور میزبان به مدال برنز دست یابدو امینی کاوه نمانیده کشورمان در وزن -+65کیلو در مقابل حریفی از کشور کانادا باخت و حضور در فینال این وزن را از دست دادتا با یک مدال برنزدر استایل فولکنتاکت به کار خود  پایان داد.

حدیثه نوحی در وزن -60 کیلو به مصاف حریفی قدر از کشور آلمان رفت وحتی  امیتاز میزبانی نیزبه او کمک نکرد تا مدال برنز او قطعی شود.

در پایان روز نخست جمشید اصغر گیوه چی بازیکن وزن -75 کشورمان پس از یک مبازه دیدنی با حریف کوزوو به فینال رقابتها دست یافت و یک مدال نقره را  برای کشورمان قطعی ساخت.

 همچنین در جریان مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در کارلسروهه نایب رییس سازمان جهانی کیک بوکسینگ نایب رییس سازمان جهانی از حضنور محجبه بانوان ایرانی ابراز خرسندی کرد.

پل اینگرام  نایب رییس سازمان جهانی کیک بوکسینگ در مراسم افتتاحیه سخنرانی کرد و  در سخنانش ضمن خیرمقدم گویی به کلیه شرکت کنندگان از حضور بانوان ایرانی با حجاب اسلامی ابراز خرسندی کرد وگفت :بسیا ر خوشحالیم که بانوان ایرانی با حجاب اسلامی در این رقابتها حضور دارند.

۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.