تبریک افشارزاده به موفقیت ووشوکاران جوان در رقابتهای قهرمانی آسیا

تبریک افشارزاده به موفقیت ووشوکاران جوان در رقابتهای قهرمانی آسیا
دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیامی کسب عنوان سومی رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا آنهم با 20 نشان طلا،نقره و برنز توسط تیم ملی جوانان کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پی کسب عنوان سومی آسیا در دو بخش ساندا و تالو آسیا و نایب قهرمانی ساندا آمده است:

کسب 20 نشان طلا ،نقره و برنز توسط ووشو کاران جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا نشان از توجه به ویژه به تیمهای پایه و آینده نگری در فدراسیون است.

لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ در ماه مبارک رمضان به جامعه ورزش کشور، بخصوص مسئولین فدراسیون ، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی ،امید می رود تا همچون بازیهای آسیایی گوانگجو و دیگر رقابتهای قاره ای و جهانی بازهم شاهد درخشش ملی پوشان ووشو کشورمان در میادین بین المللی باشیم.

بدون تردید این موفقیت ها حاصل مدیریت دلسوزانه در راس فدراسیون و ماهها تلاش شبانه روزی ،برنامه ریزی و ممارست مجموعه فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی بود تا با تکیه بر معنویات ماه میهمانی خدا و ایام لیالی قدر شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان در عرصه برون مرزی باشیم.


۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.